سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم شرایط‌مان را بهتر و از تیم​ها فاصله بگیریم تا طی هفته‌های بعدی دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشیم.
احمد پارو در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تمرینات تیم ما با برگزاری دو جلسه تمرینی پس از آخرین بازی‌مان در سال گذشته برابر تیم سیرجان تعطیل شد و مجددا از دوم فروردین ماه زیر نظر کادر فنی از سر گرفته شد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی با مس رفسنجان با توجه به اینکه این تیم صدرنشین گروه​مان است از حساسیت جدولی برخوردار است. ضمن اینکه در این بازی هر تیمی که پیروز شود تا درصد زیادی می​تواند لیگ برتری شود. البته من فکر می‌کنم تمام بازی‌های باقی‌مانده ما مهم است و این حساسیت فقط مختص بازی با مس رفسنجان نیست. به هر حال امیدوارم در چهار بازی باقی‌مانده موفق باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و با تیم اول و دوم جدول فقط یک امتیاز اختلاف داریم و با تیم سوم نیز هم‌امتیاز هستیم ولی به دلیل تفاضل گل، چهارم هستیم. علی‌رغم اینکه ابتدای فصل می‌گفتند که شرایط در گروه دیگر لیگ دسته یک سخت‌تر است، باید بگویم با احترامی که برای آن گروه قائلم، به نظرم گروه ما از نظر کیفیت فنی و همچنین از نظر امتیازات نزدیک به‌هم، گروه سخت​تری بوده است. امتیازات گروه ما خیلی نزدیک به هم است و هر هفته شرایط به صورتی است که هیچ تیمی خودش را از رقابت جدا نکرده است. امیدوارم بتوانیم شرایط‌مان را بهتر و از تیم​ها فاصله بگیریم تا طی هفته​های بعدی دغدغه‌ای برای صعود نداشته باشیم.

پارو در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال می​دهید که نفت آبادان به لیگ برتر صعود کند؟ گفت: ما به صعود بسیار امیدواریم و از روز اول هم با توکل بر خدا، تلاش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی هیات​ مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیرعامل پالایشگاه کار کردیم. باید بگویم حضور عیسی​زاده، مدیرعامل باشگاه بر سر تمرینات باعث دلگرمی بوده است و تیم همیشه احساس می​کند که در تمام لحظات مجموعه مدیریتی از آن‌ها حمایت می​کند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از امتیازات و حسن نوع مدیریتی عیسی​زاده این است که همیشه همدلی، تلاش و همیاری در کار او بوده است و در دوره قبلی مدیریتی او نیز این موضوع مشهود بود. به هر حال تلاش ما این است که علاوه بر اینکه فوتبال آبادان را به جایگاه اصلی​اش برگردانیم، بتوانیم با لیگ برتری شدن دل مردم را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.