رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعتقاد دارد، مصدومیت دیوید آلابا ضربه بدی به این تیم زده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در خصوص مصدومیت هافبک اتریشی باواریایی‌ها که در بازی تیم ملی اتریش برابر بوسنی‌وهرزگوین از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دید و به مدت هفت هفته خانه‌نشین خواهد بود، گفت: مصدومیت آلابا ضربه بدی به ما زد، چون او در فرم خوبی بود و اخیراً هم گل‌های مهمی را برای ما از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده بود با این حال نمی‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: گلایه کردن از شرایط کنونی برای بایرن اشتباهی بزرگ خواهد بود. ما به آینده نگاه می‌کنیم و ترکیب خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم که می‌توانند نبود بازیکنان دیگر را جبران کنند. آرزو می‌کنم آلابا هر چه زودتر مراحل ریکاوری خود را پشت‌سر بگذارد و در مراحل پایانی فصل، جایی که در آستانه کسب جام هستیم بار دیگر به جمع ما بازگردد.

رومنیگه همچنین در خصوص مصدومیت هافبک فرانسوی این تیم هم اظهار داشت: اگر ریبری احساس درد داشته باشد به بازی شنبه برابر دورتموند نخواهد رسید. اگر فرانک بازی شنبه را از دست بدهد امیدواریم او را برای بازی چهارشنبه مقابل بایرلورکوزن در اختیار داشته باشیم.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه در مورد وضعیت هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی که مدتی طولانی را به دلیل مصدومیت از میادین به دور بوده است، عنوان کرد: مارتینس را در اتاق رختکن دیدم. به نظر می‌رسد او تا دو هفته دیگر قادر خواهد بود به تمرینات تیم بازگردد. در حال حاضر همه چیز برای مارتینس به صورت عادی در جریان است.

وی در پایان در خصوص جدال سنتی بایرن و دورتموند که قرار است فردا شب (شنبه) در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار شود، گفت: پیش‌بینی نتیجه این بازی خیلی دشوار است و نمی‌توان گفت که چون دورتموند در جدول شرایط خوبی ندارد بایرن نسبت به حریفش برتری خواهد داشت.

رومنیگه تصریح کرد: دورتموندی‌ها فصل را خیلی سخت شروع کردند ولی حالا شرایط طوری است که شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را دارند. ما باید خودمان را برای یک جنگ سخت آماده کنیم، چون کار ساده‌ای برای رسیدن به اهداف‌مان نداریم. بایرن کار دشواری در پیش دارد ولی همیشه به رقبایش احترام می‌گذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.