۱۵ دقیقه پایانی تمرین استقلال در کمپ این تیم به درخواست کادر فنی بدون حضور هواداران و خبرنگاران و پشت درب‌های بسته برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ آغاز شد و مانند روزهای گذشته بدون حضور ملی‌پوشان تیم برگزار شد.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی بازیکنان را دور خودش جمع کرد و با بازیکنان به صحبت پرداخت.

*سرمربی تیم استقلال در خلال تمرین با رضا عنایتی کاپیتان تیم به صورت خصوصی به صحبت پرداخت.

*در ابتدا بازیکنان خودشان را گرم کردند و به دو تیم نارنجی و سبز تقسیم و به بازی دست رشته مشغول شدند.

*حدود ۱۰۰ هوادارا از نزدیک تمرین را مشاهده کردند که در بین آنها چند خانم  به همراه خانواده‌هایشان روی سکوها نشسته بودند.

*هواداران در مورد کمبود بازیکنان استقلال و پیگیری حضور ملی پوشان در تمرینات تیم با هم صحبت می‌کردند.

*در ادامه تمرینات بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و تمرین آقا وسط انجام دادند.در این قسمت از تمرین قلعه نویی کار را به به دستیارانش سپرد و از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود.

*مهمترین قسمت تمرین استقلال شوت به دروازه بود که اکثر بازیکنان در این تمرین شرکت داشته و یعقوب کریمی، جاسم کرار، فریدون زندی و رضا عنایتی از خوب‌های این تمرین بودند. در این قسمت از تمرین قلعه نویی از نزدیک نظاره‌گر کار شاگردانش بود و تمرین را زیر نظر داشت.

*در ۱۵ دقیقه پایانی که ظاهراً سانس از جناحین دستور کار استقلالی‌ها بود، درب کمپ استقلال به روی هواداران و خبرنگاران بسته شد تا تمرین پشت درب‌های بسته صورت گیرد در حالی که یک خانواده فقط اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند.

به گزارش تسنیم، تمرین فردا(پنج شنبه) تیم استقلال ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود و آبی پوشان ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر برای بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان به سمت اهواز پرواز می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.