کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در دیدارهای دوستانه‌ تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و مکزیک مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند و پرتغال در خانه شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دوستانه ملی بامداد امروز (چهارشنبه) با چند دیدار در نقاط مختلف جهان پیگیری شد که در یکی از این آنها تیم ملی فوتبال آرژانتین در ورزشگاه مِت‌لایف شهر ایست روتورفورد نیوجرسی با نتیجه ۲ بر یک از سد اکوادور گذشت. شاگردان خراردو مارتینو توسط سرخیو آگرو (۸) و خاویر پاستوره (۵۸) به گل رسیدند و تک‌گل اکوادور را میلر بولانوس در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

پرتغال هم در حالی که در ورزشگاه آنتونیو کویمبرا داموتا شهر اشتوریل پذیرای کیپ‌ورد بود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میهمانش شد. پرتغال کریستیانو رونالدو را در ترکیب نداشت و دروازه‌اش دو بار توسط اودیز فورتس (۳۸) و گه‌گه (۴۳) باز شد.

مکزیک هم در ورزشگاه آرووید شهر کانزاس‌سیتی ایالت میسوری آمریکا به مصاف پاراگوئه رفت و موفق شد با تک‌گل دقیقه ۳ ادواردو هررا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

پرو صفر- ونزوئلا یک

پاناما ۲- کاستاریکا یک

السالوادور صفر- گواتمالا صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.