تیم فوتبال امید ایران با شکست مقابل عربستان فرصت صدرنشینی در گروه C مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در قاره آسیا را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از گروه C مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در قاره آسیا تیم‌های امید ایران و عربستان از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری ۲ بر یک عربستان انجامید.

در نیمه اول این مسابقه عربستان نمایش بهتری داشت و صاحب شانس‌های گلزنی شد اما از آنها بهره لازم را نبرد. تیم ایران هم با وجود نمایش قابل قبول در فاز تهاجمی در دفاع شکننده نشان داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در دقیقه ۳ تیر دروازه عربستان را به لرزه در آورد.

تیم ایران نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ یک فرصت مناسب گلزنی را توسط ارسلان مطهری از دست داد. مطهری با دریبل دوطرفه مدافع عربستان، در گشودن دروازه این تیم ناکام ماند. دقایقی بعد روزبه چشمی نیز با ضربه سر دروازه عربستان را تهدید کرد اما بازهم طلسم دروازه این تیم گشوده نشد.

عربستان کم کم ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه ۷۰ به گل اول رسید. در فاصله ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی عبدالفتاح اسیری با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه اخباری را بازی کرد. همین بازیکن در دقیقه ۶۵ هم توپی را به سمت دروازه ایران فرستاده بود که حیدریه به زحمت توپ را از خط دروازه دور کرد و اخباری موفق به مهار آن شد.

تیم ایران پس از گل عبدالفتاح سراسیمه حمله می‌کرد اما شانس خاصی برای گشودن دروازه این تیم نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۰ روی اشتباه محمد مرادمند عبدالرحمان الغمدی برای بار دوم دروازه اخباری را گشود.

شاگردان خاکپور در ۱۰ دقیقه پایانی سراپا حمله شدند و در دقیقه ۸۲ توسط حیدریه بازهم تیر دروازه عربستانی ها را به لرزه درآوردند. حملات همچنان ادامه داشت اما بی‌ثمر با چاشنی احساس.

تیم ایران تنها یک بار موفق به گشودن دروازه عربستان شد اما همین یک گل که در دقیقه ۸۴ توسط مدافع عربستان به ثمر رسید مانع از شکست شاگردان خاکپور نشد تا آنها با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به کارشان در مسابقات انتخابی المپیک پایان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.