سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به حضور تماشاگران افغانستانی در ورزشگاه آزادی گفت که یاد دوران بازیگری‌اش افتاده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور پس از برتری  ۶ بر صفر امید ایران مقابل امید افغانستان گفت: برنده بازی امروز تماشاگران بودند چون آنقدر انرژی مثبت به بازیکنان دادند که هم بازیکنان لذت بردند و هم خودشان. من به حسین صالح سرمربی افغانستان تبریک می‌گویم که با وجود بضاعت فوتبال افغانستان تیم خوبی را تشکیل داده و تمام توانشان را برای این مسابقات گذاشتند و به نوبه خودم از آنها تشکر می‌کنم. 

وی با تشکر از بازیکنان تیم امید ایران عنوان کرد: بازیکنان ما فوتبال منطقی به نمایش گذاشتند و وظایفی که به آنها محول شده بود را انجام دادند و امروز شاهد فوتبال خوبی از آنها بودیم. 

خاکپور در خصوص اینکه تیم امید در ۳ دیدار گذشته گلی دریافت نکرده و این امید وجود دارد که مقابل عربستان گل نخورد، تصریح کرد: یکی از اهداف ما این بود که در همه بازی‌ها بدون گل خورده از بازی خارج شویم و تا این لحظه به این هدف رسیده‌ایم و قصد داریم این هدف را ادامه دهیم. سازمان دفاعی ما به خوبی کار و وظایفش را انجام داده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بهنام برزای از ابتدا بازی نمی‌کند، گفت: لطفا سوال بعدی را بپرسید.

همان خبرنگار دوباره سوال پرسید که چرا علیرضا جهانبخش با وجود حضور بهنام برزای بازوبند کاپیتانی را به روزبه چشمی داد، که سرمربی تیم امید گفت: ما ۲۳ بازیکن داریم و بازوبند کاپیتانی بازیکن نمی‌سازد. بچه‌های ما اخلاق و منش دارند و هر کدام برای خودشان کاپیتان هستند. در آن صحنه جهانبخش متوجه نشد چه کسی وارد زمین می‌شود و به دنبال کاپیتان دوم می‌گشت، فکر نمی‌کنم طرح این سوال درست باشد.

خاکپور درباره دیدار روز سه‌شنبه مقابل عربستان خاطرنشان کرد: همانطور که قبل از شروع مسابقات گفتم همه تیم‌ها خوب و ویژگی خودشان را دارند. عربستان فوتبال حساب شده و منطقی را به نمایش می‌گذارد. با این حال ما از آنها شناخت داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. انشاءالله بازیکنان با تمام انگیزه مقابل این تیم به میدان خواهند رفت تا نتیجه لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم امید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنان ایران در دیدار امروز مقابل افغانستان در مصاف‌های تک به تک به راحتی دریبل می‌خوردند، گفت: این نکته‌ای را که می‌گویید در زمین ندیدم و باید دوباره فیلم بازی را تماشا کنم اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد. مدافعان ما سخت‌گیر و باهوش هستند و در بازی‌های تدارکاتی نیز کیفیت خودشان را نشان داده بودند. طبیعی است که در بازی‌های اینچنینی یک نفر هم دریبل بخورد، مهم این است که حریف به گل نرسیده و فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

خاکپور در ادامه با اشاره به حضور تماشاگران افغانستانی گفت: امروز ورزشگاه آزادی فضایی داشت که سالیان است دنبال آن می‌گشتیم، امروز به قدری انرژی مثبت وجود داشت که یاد روزهایی افتادم که در زمین بازی می‌کردم.

وی افزود: باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چه کار کرده‌ایم که مردم با فوتبال قهر کرده‌اند. امیدوارم روزی برسد که مردم ورزشگاه‌ها را پر کنند و برای تیمشان هورا بکشند. فوتبالی که تماشاگران زیادی داشته باشد همه از آن لذت می‌برند و امیدوارم در بازی با عربستان ایرانی‌های بیشتری به ورزشگاه بیایند و مانند بازی امروز بازیکنان از انرژی مثبت لذت ببرند.

سرمربی تیم امید گفت: نکته اصلی فوتبال تماشاگران هستند و امیدوارم در دیدارهای آینده شاهد حضور آنها باشیم. نه تنها در این بازی‌ها بلکه در همه مسابقات داخلی کشور دوست دارم شاهد تماشاگران زیادی باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.