گرت بیل می‌گوید نیازی به پاسخ دادن به انتقادها ندارد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ولز شب گذشته با درخشش گرت بیل موفق شد در خانه رژیم صهیونیستی سه بر صفر پیروز شده و بر صدر جدول گروه خود در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۱۶ تکیه بزند.

هافبک ملی‌پوش رئال مادرید در این دیدار دو گل زد و یک پاس گل هم داد تا ستاره بی‌چون‌ و چرای تیمش بوده باشد. با این وجود او در ماه‌های گذشته به دلیل عملکردش در رئال مورد انتقاد شدید رسانه‌های اسپانیایی و هواداران تیم مادریدی قرار گرفته تا جایی که پس از ال‌کلاسیکو تعدادی از هواداران خشمگین رئال به خودروی شخصی بیل هم حمله کردند.

ستاره ولزی رئال پس از بازی خوبش مقابل رژیم صهیونیستی درباره شرایط خود گفت: من نیازی ندارم که به انتقادها پاسخ دهم. من و همه اطرافیانم می‌دانیم که چه توانایی‌هایی دارم و می‌توانم چه کارهایی در زمین انجام دهم. فوتبال پستی‌ها و بلندی‌های زیادی دارد. تمام کاری که شما می‌توانید انجام دهید عملکردتان در زمین است، مثل نمایشی که من دیشب در زمین داشتم. به هیچ عنوان این حس را ندارم که باید به کسی ثابت کنم اشتباه می‌کرده یا نه بلکه تنها ناز من این است که بتوانم فوتبال خودم را بازی کنم.

او ادامه داد: من عاشق بازی برای ولز هستم. این یک افتخار بزرگ برای من است و مهم‌ترین چیز این است که تمرکز من روی فوتبالم است و توجهی به بقیه و صحبت‌هایشان ندارم. من فقط از فوتبال بازی کردن کنار هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم.

بیل با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های ملی خود را به ۱۶ رساند تا تبدیل به ششمین گلزن ملی برتر تاریخ ولز شود. او گفت: خیلی خوب است که بتوانم برای ولز گلزنی کنم اما مهم‌تر از آن بردی بود که به دست آوردیم و همه بازیکنان نمایشی ارائه دادند که مستحق کسب پیروزی بود. این یکی از بزرگترین بردهای ما در ۱۲ سال اخیر بود چرا که خارج از خانه و در یک جو بسیار سنگین به دست آمد.

هافبک رئال مادرید در پایان گفت: هدف ما صعود به یورو ۲۰۱۶ است. اینکه می‌خواهیم صعود کنیم یک راز مخفی نیست و برای صعود کردن باید بازی‌های سخت را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.