سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای کم کردن فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول و برگشتن به کورس قهرمانی به سه امتیاز بازی با استقلال نیازمند هستیم.
حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از سوم فروردین ماه آغاز شد. شرایط تیم‌مان خوب است و برای بازی با استقلال تهران تنها احمد آل‌نعمه را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: تیم ما همیشه مقابل تیم‌های بالای جدول بازی‌های خوبی ارائه داده است و ان‌شاالله مقابل استقلال هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب و دل مردم را شاد کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: این بازی برای ما مهم است و با توجه به این‌که در جایگاه پنجم جدول قرار داریم، برای کم کردن فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول و برگشتن به کورس قهرمانی به سه امتیاز بازی با استقلال نیازمند هستیم. تیم ما با تمام قوا و با انگیزه بسیار، برای پیروزی به زمین می‌رود.

وی درباره تیم استقلال تهران، خاطرنشان‌کرد: استقلال تهران تیم خوبی است و اگر ۱۱ بازیکن در زمین داشته باشد و بازیکنی هم روی نیمکت نداشته باشد، باز هم تیم قابل احترامی است.

ابن‌قاسم در ادامه گفت: تیم‌مان با توجه به این‌که درگیر بازی‌های آسیایی است، بازی‌های‌اش فشرده است. تیم ما ۱۴ فروردین به مصاف استقلال می‌رود و فردای آن روز باید با سه پرواز به عربستان برود. تیم ما واقعا در این تورنمنت بسیار خسته شد و بیشتر وقت‌مان را در فرودگاه‌ها گذراندیم و باید بگویم تیم‌مان برای هر بازی ۴۸ ساعت هم در اختیار سرمربی نیست که این شرایط خیلی سخت است.

وی در ادامه با درخواست کمک از سازمان نظام وظیفه برای در اختیار گذاشتن بازیکنان سرباز این تیم جهت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان‌کرد: از سازمان نظام وظیفه تقاضا داریم برای بازی‌های آسیایی به ما کمک کنند. در بازی گذشته‌مان سازمان نظام وظیفه لطف کرد و به ما کمک کرد. امیدوارم در ادامه هم به ما کمک کند. در حال حاضر هم بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شهاب کرمی و سروش سعیدی در تمرینات‌ حضور دارند و امیدوارم سازمان نظام وظیفه به ما کمک کند تا حداقل بتوانیم در ادامه از دو یا سه بازیکن سربازمان استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.