کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و تصمیمات مربیان همیشه برایم قابل احترام است.
به گزارش خبرگزاری فارس، پیام صادقیان درباره اتفاقات تمرین امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ ضربه بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی آقای درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم. در این باره تاکید می کنم هرگز تعمدا قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمی خواستم با نادیده گرفتن برنامه‌های فنی کادرفنی بی احترامی کرده باشم.

صادقیان تصریح کرد: در هفته های اخیرجایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها ۹۰ دقیقه روی نیمکت تیم نشستم اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید که هیچ مصاحبه‌ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم. امروز هم هرگز قصد سرپیچی نداشتم و یاد گرفته‌ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )