رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد نحوه برنامه ریزی تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر توضیحاتی ارایه کرد و گفت: انتظار داریم آقای جلالی واقعیت ها را در مصاحبه هایشان لحاظ کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن عرض شادباش نوروزی حضور همه اهالی فوتبال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: همانگونه که مستحضرید مقرر شد مسابقات هفته بیست و سوم تیم های سایپا، ذوب آهن و سپاهان به دلیل همراهی سه بازیکن در تیم ملی امید به بعد از مسابقات مقدماتی المپیک موکول شود که دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن با موافقت کتبی خود بدون حضور ملی پوشان حاضر شدند دیدارهای هفته ۲۳ خود را در مورخ ۲۵/۱۲/۹۳ انجام دهند که انجام هم شد.

وی ادامه داد: ولی مدیریت محترم تیم سایپا حاضر به انجام مسابقه خود با تیم ملوان بدون حضور ملی پوشان خود در هفته ۲۳ نشد، به ناچار این دیدار در روز ۱۴/۱/۹۴ برگزار می گردد بنابراین مسابقات هفته ۲۴ و ۲۵ تیم سایپا با دیگر تیم ها فشرده تر برگزار می شود. که این امری است بدیهی و اجتناب ناپذیر.

بهروان ادامه داد: به هر حال انتظار می رود که مجیدجلالی سرمربی محترم تیم سایپا واقعیت ها را هم در مصاحبه خود لحاظ فرمایند. سازمان لیگ هر برنامه ای که تدوین نموده است با توجه به درخواست کمیته تیم های ملی(تیم های ملی بزرگسالان و امید) بوده و سعی نموده است که منافع باشگاه ها را هم در نظر گیرد. لازم به ذکر است از نظر محاسبات سازمان لیگ تیم سایپا از ۱۴ فروردین لغایت ۲۸ فروردین که پانزده روز می شود ۴ بازی انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.