مدافع تیم ملی فوتبال المپیک ایران می گوید هرگز رقص و پایکوبی عربستانی ها در ورزشگاه آزادی را فراموش نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزبه چشمی در خصوص وضعیت تیم ملی المپیک ایران و دیدار پیش روی این تیم مقابل عربستان سعودی اظهار کرد: برای دیدار مقابل عربستان لحظه شماری می کنم. خداروشکر تیم المپیک ایران شرایط خوبی دارد و از به دست آوردن دومین بردمان خوشحال هستیم.

وی ادامه داد : فکر می کنم در نیمه اول بازی مقابل فلسطین خوب نبودیم اما در نیمه دوم حریف حرفی برای گفتن نداشت و توپ و زمین در اختیار ما قرار گرفته بود و توانستیم سه بار دروازه آنها را باز کنیم.

مدافع تیم ملی المپیک ایران در مورد غیبت بهنام فرزایی و علیرضا جهانبخش و بستن بازوبند کاپیتانی بر بازوی خود در دومین دیدار ایران در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو بیان کرد: بستن بازوبند تیم ملی فوتبال کشورم افتخاری بزرگ است انشاء الله همانند علیرضا و بهنام وظایف کاپیتانی را به جای آورده باشم. البته از زمانی که جهانبخش وارد زمین شد بازوبند را به صاحب اصلی اش تحویل دادم.

چشمی در باره بازی های بعدی تیم المپیک خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی مقابل افغانستان را بدون هیچ اما و اگر ببریم و با خیالی راحت مقابل عربستان قرار بگیریم. من از زمانی که متوجه شدم عربستانی ها در گروه ما قرار دارند هر روز لحظه شماری می کنم تا روز بازی با این تیم فرا برسد.

وی افزود: هیچ وقت یادم نمی رود آنها پس از بردی که در وزرشگاه آزادی مقابل تیم بزرگسالان ما در مقدماتی جام جهانی به دست آوردند چگونه جلوی چشم ما رقص و پایکوبی کردند. دعا کنید در این بازی گل بزنم چرا که یک سوپرایز خوب برای هواداران دارم.

هافبک - مدافع تیم ملی در ادامه از هواداران تیم ملی درخواست کرد تا مقابل تیم عربستان آن را تنها نگذارند.

چشمی با اشاره به اینکه فدراسیون میزبانی دور اول این رقابت ها را بر عهده گرفته است تا تماشاگران از تیم ملی امید حمایت کنند گفت:‌ از آنهایی که در این دو بازی ما را تنها نگذاشتند واقعا ممنونم اما امیدوارم مردم در بازی با عربستان به ورزشگاه آزادی بیایند و مانند یار دوازدهم ما باشند و بتوانند تیم امید را یاری رسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.