سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با تمجید از مهاجم ۲۱ ساله تیمش تأکید کرد هری کین آمده تا در تیم ملی کشورش بماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی هاجسون پس از پیروزی ۴ بر صفر شاگردانش برابر لیتوانی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ با تمجید از زننده گل چهارم سه شیر که در اولین بازی ملی‌اش و درست ۷۸ ثانیه پس از ورود به میدان اولین گل ملی خود را به ثبت رساند، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: در مورد کین واژه‌ «افسانه» به ذهن خطور می‌کند و وقتی افسانه‌هایی به این شکل پدیدار می‌شوند، فوق‌العاده است. برای هری خوشحالم. او هفته خوبی را پشت‌سر گذاشت، در تمرینات هم سرحال بود و همه ما از دیدن او به وجود آمده بودیم.

وی افزود: با توجه به جریان بازی فرستادن کین به زمین تصمیم درستی بود و دیدید که او پس از گذشت تنها نزدیک به ۸۰ ثانیه از حضورش در میدان گلزنی هم کرد. گل فوق‌العاده‌ای بود و برای او خوشحالم. بیایید امیدوار باشیم که هری کین می‌تواند دوران طولانی‌مدت و خوبی را در تیم ملی انگلیس داشته باشد. ترجیح هم می‌دهم به جای افزودن فشار روی هری فشارهایی را که روی اوست، کم کنم. کین بازیکنی است که آمده تا در تیم ملی انگلیس بماند و جای پایش را سفت کند.

سرمربی سه‌شیر که مردانش روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه در شهر تورین به مصاف ایتالیا می‌روند، تصریح کرد: ما چند مصدوم در ترکیب‌مان داریم. برای بازی با ایتالیا ما استرلینگ را در اختیار نخواهیم داشت، ولبک آسیب‌ دیده ولی هنوز از میزان مصدومیتش خبری ندارم. با این شرایط شانس حضور هری کین در ترکیب اصلی بیشتر می‌شود. به نظرم می‌توانیم هری را مدیریت کنم و او نیاز به این کار دارد. ما می‌خواهیم اساس اول کار را برای حضور طولانی مدت کین در تیم ملی فوتبال انگلیس فراهم کنیم.

هاجسون ۶۷ ساله در پایان تأکید کرد: هر سه مهاجمی که در این بازی مورد استفاده قرار دادیم بازیکنان باکیفیتی هستند و هری کین هم کیفیت لازم برای بازی در کنار آنها و رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارد.

در جدول رده‌بندی گروه E انگلیس با ۱۵ امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده است و اسلوونی و سوئیس هر دو با ۹ امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.