عکس دو خبرنگار ایرانی از دست رفته در سقوط هواپیمای آلمانی امروز روی نیمکت تیم استقلال قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوستانه استقلال و سایپا از ساعت ۱۷ امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی آغاز شده است. قبل از شروع این مسابقه تماشاگران، بازیکنان و کادر فنی دو تیم به نشانه ادای احترام به سال‌ها تلاش دو خبرنگار ایرانی که در حادثه سقوط هواپیمای آلمانی جان خود را از دست دادند سکوت کردند.

*مسئولان باشگاه استقلال عکس میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری که پس از دیدار بارسلونا و رئال مادرید در بازگشت از اسپانیا دچار حادثه‌ دلخراش سقوط هواپیما شدند را روی نیمکت این تیم قرار داده و با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی کردند. مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی در سال ۱۳۸۶ و در زمان مدیریت واعظ آشتیانی در استقلال خبرنگار حوزه استقلال بود و امروز تماشاگران حاضر در ورزشگاه از اتفاق رخ داده برای این دو خبرنگار ایرانی ابراز تأسف و ناراحتی کردند.

*تیم فوتبال استقلال با ترکیب وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، میلاد سلیمان‌فلاح، محمدرضا خرسندنیا، محسن کریمی، فرشید علیپور، میلاد نوری، میلاد شعبان‌لو، امید نورافکن، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی به مصاف سایپا رفته است.

*امین منوچهری مهاجم اسبق سایپا و استقلال امروز در کمپ مرحوم حجازی حضور دارد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. وی به محض دیدن سرمربی استقلال نیز با قلعه‌نویی خوش و بش کرد.

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم راه آهن که زمانی با وحید طالب‌لو در این تیم همبازی بود به سمت گلر استقلال آمد و با او خوش و بش کرد.

*آرش برهانی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی و جاسم کرار نفراتی هستند که در بیرون از زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خود هستند.

*تیم فوتبال سایپا بر خلاف همیشه این بار با لباس زرد رنگ و شورت مشکی مقابل استقلال صف‌آرایی کرده است.

*قبل از شروع مسابقه کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند و سال نو را به هم تبریک گفتند.

*امیر قلعه‌نویی به صورت ایستاده و جدا از نیمکت تیمش بازی را تماشا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.