مدیر تیم امید از رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به دلیل در اختیار گذاشتن علیرضا جهان بخش و سردار آزمون برای تیم المپیک ایران تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شب گذشته مراسم ویژه‌ای قبل از بازی با نپال برگزارشد که در این مراسم جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران حضور داشتند.

در این مراسم که در محل اردوی تیم امید در هتل اوین برگزار شد مجتبی محرمی، ‌بهروز رهبری فرد و مهدی فنونی زاده به جمع ملی پوشان اضافه شدند.

در ادامه این مراسم حبیب کاشانی با اشاره به اینکه هفت سال پیش گفتم و باز هم می‌گویم که با فوتبال می‌توان به بهشت رفت گفت: این موضوع به شرطی است که بازی فوتبال برای دل مردم برگزار شود.

وی در مورد جدا شدن چهار بازیکن از اردوی تیم المپیک ادامه داد: چهار بازیکنی که امروز از جمع ما جدا شدند از لحاظ فنی چیزی کم نداشتند اما سرمربی تیم ملی باید ۲۳ بازیکن را انتخاب می‌کرد.

من مطمئن هستم که آنها در اردوهای بعدی به تیم ملی ملحق خواهند شد.

مدیر تیم المپیک در خصوص بازی‌های پیش روی این تیم نیز اظهار کرد: ما حق نداریم هیچ تیمی را دست کم بگیریم باید در هر بازی برای برد به میدان برویم و بتوانیم بدون هیچ اما و اگری به مرحله بعد صعود کنیم.

کاشانی همچنین در مورد حضور جهان بخش و آزمون در تیم المپیک خاطرنشان کرد: از همین جا از آقای کفاشیان و کی روش تشکر می‌کنم که موافقت کردند این دو بازیکن به تیم المپیک ملحق شوند.

وی در ادامه از ارسلان مطهری به دلیل حضور موثرش در آخرین بازی آسیایی‌اش تشکر و هدیه‌ ویژه‌ای به او اهدا کرد.

وی ادامه داد از ارسلان مطهری باید تشکر کنم که بازی خوبی در تیم نفت انجام داد او با گلزنی خودش کام مردم ایران را در پایان سال ۹۳ شیرین کرد و همین جا با هدیه‌ای ناچیز قدردان کار با ارزش او هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.