کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا برای کسب پیروزی در دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری لالیگا شانس بیشتری دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی اعتراف کرد که در بازی بامداد فردا (دوشنبه) میان تیم او و بارسلونا در هفته بیست و هشتم لالیگا، این آبی و اناری‌پوشان میزبان هستند که شانس بیشتری برای کسب ۳ امتیاز دارند.

آنچلوتی که تیمش با یک امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار دارد، در حالی تیمش را به ورزشگاه نیوکمپ می‌برد که مردانش در ۶ بازی اخیر خود تنها ۳ پیروزی کسب کرده‌اند و این در شرایطی است که بارسلونا در ۱۸ بازی اخیر خود ۱۷ پیروزی کسب کرده است.

کارلتو درباره بازی گفت: داشتن شانس بیشتر برای کسب پیروزی به فرمی که تیم در آن قرار دارد وابسته است و در حال حاضر بارسا در وضعیت بهتری نسبت به رئال مادرید قرار دارد. صرف‌نظر از این موضوع، بازی امشب برای هر ۲ تیم بازی بسیار سختی است. با اعتماد به نفس پا به میدان می‌گذاریم چون این بازی به ما فرصتی برای بازگشت به صدرجدول می‌دهد.

آنچلوتی درباره شایعاتی که این اواخر درباره احتمال برکناری او از سرمربیگری رئال مادرید منتشر شده است، اظهار داشت: من این‌گونه احساس نمی‌کنم که جایگاهم در خطر باشد اما این بازی برای باشگاه و هواداران بازی مهمی است. این موضوع در مورد بارسلونا هم صدق می‌کند. این بازی می‌تواند به تخریب و ارتقای وجهه ۲ تیم منجر شود و به همین دلیل باید در آن بهترین بازی‌تان را انجام دهید.

آنچلوتی حاضر به فاش کردن ترکیب مورد نظر خود برای بازی امشب نشد اما گفته می‌شود که احتمالاً او سیستم بازی‌اش را به ۲-۴-۴ تغییر می‌دهد، سیستمی که برابر بارسلونا در فینال جام حذفی سال گذشته از آن استفاده کرد و با آن موفق به شکست کاتالان‌ها نیز شد. استفاده از این سیستم به معنای عقب کشیده شدن گرث بیل در سمت راست خواهد بود هرچند آنچلوتی گفت که وظایف بیل در این بازی فرقی نخواهد کرد.

او عنوان کرد: در تیم من مسئولیت هیچ بازیکنی از دیگری بیشتر نیست. من از بیل همان چیزی را می‌خواهم که از سایر بازیکنانم می‌خواهم و آن شرکت در حملات ۱۱ نفره و حضور در دفاع ۱۱ نفره است. او هرگز در میانه میدان بازی نکرده و پست‌اش در این بازی هم تغییری نخواهد کرد.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید از ۳۰ دقیقه بامداد فردا (دوشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.