سرمربی تیم فوتبال میلان، پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر کالیاری گفت: ما فصل جدیدی را در باشگاه شروع کرده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از مدت‌ها بار دیگر لبخند بر لبان فیلیپو اینزاگی نشست و آن زمانی بود که میلان تحت هدایت او موفق شد در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳ بر یک کالیاری را شکست دهد تا ۳۸ امتیازی شود و به رده هفتم جدول صعود کند.

اینزاگی درباره این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از تیم راضی‌ام چرا که در بازی‌های اخیر ما کمتر از آنچه که حق‌مان بود، امتیاز کسب کرده‌ایم. من اطمینان داشتم که با تکرار عملکردی که در بازی قبلی برابر فیورنتینا داشتیم، می‌توانیم دوباره به پیروزی برسیم. به نظر می‌رسید که تیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی کمی خودش را گم کرده اما در نهایت ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و از این بابت کمی حسرت می‌خورم.

وی افزود: از زمان بازی‌مان در فلورانس احساس می‌کنم که ما یک فصل جدید را شروع کرده‌ایم و وضعیت‌مان با بازگشت بازیکنان مصدوم و حرکت رو به جلو بهتر هم می‌شود. می‌دانم که باید خودم را ثابت کنم چرا که باشگاه در چنین شرایط سختی به یک مربی جوان مانند من اعتماد کرده است. می‌بینم تیم‌های قدرتمندی را که مربیان با تجربه استخدام کرده‌اند اما هنوز هم تلاش و تقلا می‌کنند.

مهاجم پیشین میلان عنوان کرد: کاملاً می‌دانستم که کار آسانی نداریم اما می‌خواهم میلانی را ببینم استانداردهای بازی‌اش بالاتر از این است. ما تا ماه ژانویه داشتیم خوب کار می‌کردیم اما پس از آن به دلایلی راه‌مان را گم کردیم اما دوباره به جایی برگشته‌ایم که در هر بازی ۷ یا ۸ موقعیت مسلم گلزنی خلق می‌کنیم. این همان میلانی بود که می‌خواستم، ببینم. ما در جدول در جایگاهی نیستیم که می‌خواهیم باشیم اما احساس می‌کنم که تیم و باشگاه به من نزدیک هستند. ما به طور منظم با یکدیگر ارتباط داریم و همین برایم کافی است. من با میلان قرارداد دارم.

اینزاگی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به ماندن در نیمکت میلان دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر مهمترین چیز این است ما این‌گونه بازی کنیم و نتیجه بگیریم آن وقت تصمیم‌گیری را بر عهده باشگاه بگذاریم. اگر میلان مرا بیرون نکند، آن‌وقت تا آخر عمر در این باشگاه می‌مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.