سرمربی پرتغالی چلسی می گوید تیمش نیازی به خرید پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد.
به گزارش ایسنا، در حالی که زمزمه های زیادی از رفتن پل پوگبا به چلسی در تابستان به گوش می رسید، ژوزه مورینیو عنوان کرد تیمش نیازی به جذف پوگبا ندارد چرا که یک بازیکن خوب به نام لوفتوس چیک از آکادمی باشگاه به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

ژوزه مورینیو درباره سیاست‌های چلسی در نقل و انتقالات گفت: ما نیازی به پوگبا نداریم چرا که بازیکنان خوب و زیادی در خط هافبک داریم وقرار نیست در تابستان پوگبا را بخریم. من از این وضعیت راضی هستم. باید برای خرید بازیکن جدید بازیکنی را بفروشیم. این سیاستی است که باشگاه در نظر گرفته است و من از آن راضی هستم.

مورینیو که بارها از علاقه‌اش به فوتبال انگلیس پرده برداشته است، اعلام کرد ممکن است تا پایان دوران مربیگری‌اش در استمفوردبریج باقی بماند. آقای خاص در دوران مربیگری خود، هدایت پورتو، اینتر و رئال مادرید را به دست داشته است. او که در طول فصل جاری بارها اعلام کرده است، کمپینی علیه چلسی وجود دارد که نمی‌خواهد این تیم نتیجه بگیرد، در مورد این که احساس سابق را به فوتبال انگلیس دارد نیز عنوان کرد: سوال خوبی است. آیا فوتبال انگلیس را دوست دارم؟ بله، اتفاق‌های اخیر هیچ تغییری در علاقه من به وجود نیاورده است. در مورد اشتیاقم برای کار کردن در چلسی نیز هیچ تغییری نبوده است. همان است که بود. البته با توجه به اتفاق‌هایی که در دو، سه یا چهار ماه اخیر رخ داده، شاید می‌توانستم نظرم را عوض کنم. اکنون کمی ناامید هستم. تنها کاری که اکنون می‌توانم انجام دهم این است که با انگیزه بالا وارد مسابقه‌ها شویم و سعی کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. داشتن احساس خوب البته به این برنمی‌گردد که در آن مسابقه به پیروزی رسیده باشیم.

مورینیو ادامه داد: درست خاطرم هست وقتی نخستین شکست فصل را متحمل شدیم و به نیوکاسل باختیم، در نشست خبری پس از بازی به رسانه‌ها گفتم این مدل شکست خوردن را پذیرا هستم. داوری مشکل نداشت، تصمیم‌های جنجالی در طول مسابقه گرفته نشد، خوب بازی کردیم و تلاش کردیم بازی را ببریم اما بدشانسی آوردیم. این مدل شکست خوردن هیچ ایرادی ندارد. همان‌طور که گفتم، داشتن احساس خوب به گرفتن سه امتیاز بازنمی‌گردد. مهم این است که در طول ۹۰ دقیقه تمام اتفاق‌هایی که در فوتبال دوست دارم، رخ دهد.

انتقادهای اخیر مورینیو از وضع داوری در فوتبال انگلیس و تصمیم‌های اتحادیه فوتبال این کشور به محرومیت دو جلسه‌ای نمانیا ماتیچ، مدافع صربستانی این تیم بازمی‌گردد. او در رویارویی با برنلی به دلیل هل دادن اشلی بارنز اخراج شد اما مورینیو بر این باور بود که داور مسابقه باید بارنز را به خاطر تکل خطرناکی که روی پای بازیکن تیمش زد، اخراج می‌کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.