فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از هم‌تیمی‌هایش خواست که ال‌کلاسیکوی هفته آینده را جدی بگیرند و تصور نکنند که اُفت اخیر کهکشانی‌ها به معنای پیروزی حتمی بارسا در این بازی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدارهای تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در هفته بیست‌وهشتم لالیگا که بامداد روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، لیونل مسی به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که حریف را به خاطر اُفت محسوس اخیرش دستکم نگیرند.

دارنده چهار توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال که نه تنها تیمش بلکه خودش در سال ۲۰۱۵ عملکرد درخشان داشته‌اند و اکنون با ۳۲ گل صدرنشین جدول برترین گلزنان لالیگاست، در خصوص بازی بعدی تیمش اظهار داشت: ما برای رئال مادرید احترام فراوانی قائل هستیم. رئال مادرید زمانی که در وضعیتی مشابه وضعیت فعلی‌اش قرار دارد از هر زمان دیگری خطرناک‌تر است.

مسی که در ۱۷ بازی اخیر بارسلونا ۲۰ گل زده است و جای رونالدو را در جدول برترین گلزنان لالیگا در فصل جاری گرفته است، ادامه داد: رئال مادرید پر از بازیکنان بااستعداد و تکنیکی است. ما با همان رویکردی در این بازی پا به میدان خواهیم گذاشت که در بازی‌های قبلی‌مان کار کرده‌ایم و بازی همیشگی‌ خود را برای کسب پیروزی انجام خواهیم داد.

اُفت رئال مادرید در سال ۲۰۱۵ برای کهکشانی‌ها تاوانی همچون از دست دادن حاشیه امنیتی چهار امتیازی در صدر جدول و سقوط به رده دوم جدول و قرار گرفتن در فاصله یک امتیازی آبی‌واناری‌ها داشته است.

آندرس اینیستا نیز مانند مسی می‌داند که پیروزی در ال‌کلاسیکو برای بارسلونا گامی بلند برای رسیدن به پنجمین قهرمانی در لالیگا طی هفت سال اخیر است.

وی همچنین تصریح کرد: ما برای این ال‌کلاسیکو همانگونه آماده شده‌ایم که در گذشته آماده می‌شدیم. این بازی‌ها نیز مانند سایر بازی‌ها هستند و من فکر نمی‌کنم که وضعیت رئال مادرید برای حضور در این دیدار بد باشد. ما باید خوب کار کنیم و در اوج باشیم. تا فرا رسیدن بازی زمان زیادی نمانده است و باید حواسن‌مان به کوچکترین جزئیات باشد. اگر روز یکشنبه همه چیز را درست انجام دهیم، روز فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.