کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر نرسیدن تیمش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را پس از قبول دو شکست متوالی برابر بارسلونا ناکامی نمی‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برای دومین سال متوالی منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا باخت و شانس حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها را از دست داد.

آبی‌پوشان شهر منچستر که در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی در خانه با نتیجه ۲ بر یک به بارسلونا باخته بودند در بازی برگشت نیز با وجود درخشش سنگربان‌ خود، جو هارت که بسیاری از موقعیت‌های گلزنی کاتالان‌ها را مهار کرد، یک بر صفر تن به شکست دادند و در مجموع دو دیدار با نتیجه ۳ بر یک باختند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

پس از این بازی مانوئل پیگیرینی گفت: از عملکرد تیمم در این بازی در مقایسه با بازی دور رفت راضی نیستم. بارسلونا با یک مسی فوق‌العاده آماده عملکردی تماشایی ارائه کرد. احساس نمی‌کنم که حذف‌مان از لیگ قهرمانان اروپا یک ناکامی باشد اما از این بابت ناراحتم. متأسفانه درست در زمانی با بارسلونا روبه‌رو شدیم که این تیم اوج گرفته است.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر ادامه داد: می‌دانستیم در این بازی چه کارهایی باید انجام دهیم و آن زدن دو گل بود و به همین دلیل مجبور بودیم که ریسک کنیم. جو هارت واکنش‌های بسیار خوبی انجام داد و اگر ما آن پنالتی را به گل تبدیل کرده بودیم، شاید داستان بازی عوض می‌شد. در لیگ برتر شش امتیاز کمتر از چلسی داریم و حالا باید روی جبران این اختلاف تمرکز کنیم.

 وی گفت: اینکه دیگر جایی در لیگ قهرمانان نداریم باعث تأسف است اما این شکست را هم پشت سر می‌گذاریم و کارمان را در لیگ از سر می‌گیریم. فوتبال یعنی شانس و پنالتی که از دستش دادیم در حالی که می‌توانست روند بازی را در ۲۰ دقیقه پایان تغییر دهد.

پیگرینی عنوان کرد: ما فصل گذشته هم با بارسلونا و بایرن مونیخ روبه‌رو شدیم و امسال هم همین اتفاق رخ داد. فصل پیش در دقیقه آخر در آلمان باختیم اما هر دو تیم بسیار قوی بودند. بارسا هم در این فصل مسی را در اوج داشت. هر دو تیم به حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان عادت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.