ستاره سابق تیم میلان در خط میانی امیدوار است که روزی بتواند هدایت تیم محبوب خود را برعهده گیرد. او می‌گوید که روسونری می‌تواند دوباره به اوج برگردد.
به گزارش ایسنا، میلان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال اروپا به شمار می‌آید. در این تیم ستاره‌های زیادی بازی کرده‌اند. در این میان بعضی از بازیکنان سابق میلان به دنیای مربیگری روی آورده‌اند و آرزوی آنها مربیگری در تیم سابق خود است.

فیلیپو اینزاگی و کلارنس سیدورف به این رویای خود رسیدند؛ چرا که توانستند در تیم محبوب خود که سال‌ها برایش بازی کردند، مربیگری کنند اما این فرصت هنوز به گاتوزو نرسیده است؛ چرا که او هم آرزو دارد تا روزی در میلان مربیگری کند.

گاتوزو که به خاطر سبک بازی‌اش در بین هواداران میلان از محبوبیت زیادی برخوردار است، در گفت‌وگویی که با شبکه "رای" داشت، عنوان کرد: روزی که تشخیص دادم زمان جدایی‌ام از میلان فرا رسیده است از این تیم رفتم اما هنوز میلان در قلبم است. ۱۴ سال در میلان بازی کردم و احساس می‌کنم که رئیس و مربی این باشگاه هستم.

گاتوزو در فصل جاری هدایت تیم کریتی یونان را برعهده داشت اما به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد. او درباره این سوال که آیا شانس مربیگری در میلان را دارد این گونه پاسخ داد: امیدوارم که روزی هدایت میلان را برعهده گیرم. مربیگری در این تیم آرزوی من است. درست است که میلان در شرایط خوبی قرار ندارد اما این تیم می‌تواند از نو شروع کند. خانواده برلوسکونی در سال‌های اخیر فداکاری کردند و جام‌های زیادی برای میلان به دست آوردند. طبیعی است که لحظات سخت در میلان هم وجود داشته باشد.

میلان در فصل جاری با فیلیپو اینزاگی هم نتایج خوبی به دست نیاورده و مربی خود را در آستانه اخراج می‌بیند. میلان در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و به احتمال خیلی زیاد در فصل بعد هم حضور نخواهد داشت که این ناکامی بزرگی برای این تیم پرافتخار فوتبال اروپا و جهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.