هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: مشکلات تیم ما آنقدر زیاد است که بازیکنان جوان ۱۰ هزار تومان هم در جیب خود ندارند.
حسین بادامکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نقد نشدن چک بازیکنان صبای قم اظهار داشت: مسئولان باشگاه بعد از بازی با پرسپولیس بخشی از قرارداد بازیکنان را به صورت یک فقره چک پرداخت کردند که تاریخ آن برای روز دوشنبه بود اما متأسفانه چک‌ها نقد نشد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه قول دادند تا قبل از آغاز تعطیلات عید چک‌ها را نقد کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که همه ما روی این پول‌ها حساب کرده‌ایم.

هافبک صبا تاکید کرد: نگرانی بازیکنان فقط نقد نشدن چک‌ها نیست بلکه این چک‌ها یک امضا دارد و در بانک به ما گفتند که چک‌ها باید حتما دو امضا داشته باشد. به هر حال ما روی قول مسئولان باشگاه حساب باز کرده‌ایم و امیدوارم دست خالی به تعطیلات نرویم.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان صبای قم قصد اعتصاب داشتند، گفت: بحث اعتصاب نیست، همان‌طور که گفتم بازیکنان به مسئولان باشگاه اعتماد کرده‌اند و امیدوارم باشگاه شرایط همه ما را درک کند. باشگاه اگر چک‌ها را نقد کند تازه ۴۵ تا ۵۰ درصد قرادادها را پرداخت کرده که فکر می‌کنم بین باشگاه‌های لیگ برتری ما کمترین دریافتی را داشته‌ایم اما با این حال از لحاظ امتیازگیری خوب عمل کرده‌ایم و در رده هشتم جدول قرار داریم.

وی تصریح کرد: خیلی از تیم‌های لیگ برتری هستند که از لحاظ امکانات و پرداختی به بازیکنان با ما قابل قیاس نیستند اما در انتهای جدول لیگ قرار دارند و ما از مسئولان باشگاه انتظار داریم که حداقل زحمات بازیکنان را نادیده نگیرند و حق‌و‌حقوق همه را پرداخت کنند. حتی یک زمین تمرین در تهران نداریم و روزی ۶ ساعت وقت گذاشته و برای تمرین کردن به قم می‌آییم.

هافبک صبا گفت: من بیشتر نگران بازیکنان جوان تیم هستم که ۱۰ هزار تومان در جیب خود ندارند. قرارداد‌های آنها ۳۰ تا ۴۰ میلیون است و تا الان هم فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند. در این شرایط نمی‌توان از این بازیکنان انتظار داشت که در ادامه مسابقات لیگ بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند آن هم در شرایطی که تیم‌ها در نیم فصل دوم هر کاری می‌کنند تا نتیجه بگیرند، مشابه ۳ بازی اخیر ما که از داوری خیلی ضربه خوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.