کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک ۲۷ ساله یوونتوس اشاره کرد علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال که تا سال ۲۰۱۷ با یوونتوس قرارداد دارد در گفت‌و‌گو با روزنامه شیلیایی «Las Ultimas Noticias» گفت: فکر کردن به جدایی از یوونتوس آنهم در حالی که قهرمانی‌هایی را به دست می‌آورید و بخشی از یک تیم بزرگ هستید، دشوار است. برای تمامی بازیکنان مهمترین چیز کسب عناوین قهرمانی و جزیی از تاریخ باشگاه شدن است.

هافبک شیلیایی بیانکونری در نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ به شدت شایعه جدایی‌اش از یوونتوس مطرح بود و براساس گزارش‌ها منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب وی داشت هرچند در نهایت این بازیکن ۲۷ ساله در تورین ماندنی شد.

وی افزود: مردم تورین مرا دوست دارند و احساس خیلی خوبی از بودن در اینجا دارم. در کنار اینها خانواده‌ام در اینجا هم احساس در خانه خود بودن را دارند. با این اوضاع چرا باید آرزوی جدایی از این تیم را داشته باشم. واقعاً در یوونتوس احساس فوق‌العاده‌ای دارم.

ویدال در سال ۲۰۱۱ از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست و در سه فصل اول حضورش در این تیم سه عنوان قهرمانی اسکودتو را کسب کرد. او در ۲۱ بازی که در مسابقات فصل جاری سری A به میدان رفته شش گل برای راه‌راه پوشان تورین به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.