سرمربی تیم فوتبال نفت ایران دیدار تیمش مقابل الشباب عربستان را بازی مرگ و زندگی نمی‌داند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت ایران و الشباب عربستان اظهار داشت: شناخت کاملی از الشباب داریم. الشبابی‌ها تیم با صلابتی در عربستان هستند و نظم بازی خوبی دارند. ما بازی‌های آنها را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم یکی از تیم‌های خوب گروه ما هستند. به هر حال بازی با الشباب، بازی آسانی برای ما نخواهد بود. خوشبختانه ما پیش از این بازی با توجه به اینکه صدرنشین لیگ شدیم روحیه خوبی داریم و امیدوارم فردا هم هواداران وقت داشته باشند و افتخار بدهند به ورزشگاه بیایند و بازیکنان ما را تشویق کنند.

وی در خصوص اینکه آیا بازی فردا برای او و تیمش بازی مرگ و زندگی است، خاطرنشان کرد: نمی‌شود به بازی فردا گفت مرگ و زندگی چون هر چهار تیم گروه به یک اندازه توانایی دارند و البته شانس صعود. ما باید تلاش کنیم هم فردا امتیاز بگیریم و هم در بازی برگشت با الشباب بتوانیم با کسب امتیاز جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت ایران ضمن بیان اینکه تیمش برای بازی فردا محروم و مصدومی ندارد و از نظر روحی آماده است، در پاسخ به این پرسش که آیا چند بازیکن این تیم که گذرنامه‌های خود را به فدراسیون تحویل دادند اما به تیم ملی دعوت نشده‌اند روحیه مناسبی دارند، عنوان کرد: هیچکس اجازه ندارد به خاطر عدم حضور در تیم ملی از نظر روحی به هم بریزد، حتی اگر از بازیکنی برای اردوی تیم ملی پاسپورت بگیرند، افتخار است. این باعث افتخار باشگاه نفت است که دو نفر در تیم ملی دارد و چند بازیکنش هم جزو ۴۰ نفری بودند که از آنها گذرنامه گرفتند. الان اگر من را هم برای تحویل گذرنامه صدا کنند، خوشحال می‌شوم.

منصوریان درباره اینکه آیا هدف او و تیمش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کسب تجربه است یا نتیجه‌گیری گفت: قبل از بازی با الجیش هدف‌مان کسب تجربه بود و اینکه بتوانیم با حضور در مرحله گروهی ۷۵ امتیاز برای فدراسیون فوتبال‌مان بگیریم تا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ سهمیه فوتبال‌مان در آسیا حفظ شود اما از زمانی که به مرحله گروهی آمدیم نمی‌توانیم به خودمان اجازه بدهیم کسب تجربه کنیم، چون باید از نام و پرچم کشورمان دفاع کنیم. اصلاً تعریف کسب تجربه آسیب شدیدی به تیم می‌زند.

وی در پایان تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم از گروه‌مان صعود کرده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. اگر بی‌تجربگی به ما آسیب نرساند این کار را انجام می‌دهیم و اگر این اتفاق رخ ندهد تلاش می‌کنیم و بعد از آن منتظر لطف خدا هستیم. در مجموع شکل گروه‌ ما طوری است که در بازی آخر باید با العین روبه‌رو شویم و آن بازی می‌تواند تعیین‌کننده گروه‌ ما باشد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.