سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است برگزاری دیدارهای تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی بسیار کارساز و مفید خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مارکو اکتاویو – سرمربی تیم ملی ساحلی پس از پیروزی تیم ملی در دیداری تدارکاتی مقابل بلاروس گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی به صورت مستمر برگزار شد و این دو دیدار دوستانه با بلاروس هماهنگی بازیکنان را بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم و به آنها افتخار می کنم. بلاروس  یکی از تیم‌های مطرح اروپاست.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: بر اساس شناختی که از حریف داشتیم، هدف ما در این دیدار ابتدا کنترل سرعت بازیکنان بلاروس و سپس انجام تاکتیک‌‏های تیمی و شکست حریف بود. بازیکنانم در این مسابقه طبق برنامه تمرینی مقابل حریف بازی و تمام نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کردند.

اکتاویو در پایان گفت: مسابقات سختی را در قطر پیش رو داریم ، ولی خوشبختانه تیم بسیار آماده است .همانطور که می دانیم تیم فوتبال ساحلی ایران در آسیا همیشه جزو تیم های مطرح بوده است . هدف اصلی ما رسیدن و صعود به جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال است. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.