ویسنته دل‌بوسکه از دعوت فرناندو تورس به تیم ملی اسپانیا خبر داد.
به گزارش ایسنا، اسپانیا اوایل فروردین باید در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ برابر اوکراین به میدان برود. اسپانیا که نمایش نه چندان خوبی در این رقابت‌ها داشته به کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار چشم دوخته است.

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره بازی با اوکراین گفت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. از همه هواداران فوتبال اسپانیا در شهر سویل می‌خواهم در این دیدار در کنار ما باشند و بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. ما مدافع یورو هستیم همانند سویا که مدافع قهرمانی لیگ اروپا است. ما نباید اجازه بدهیم نسبت به این مسئله بدبینی وجود داشته باشد. مرحله انتخابی آسان‌ترین مرحله است اما ما می‌خواهیم پیام مثبتی به مردم بدهیم و بگوییم کسی که از این جا برنده خارج می‌شود ما هستیم. اوکراین حریف بسیار سرسختی برای ماست. آنها در خط دفاع بسیار منظم و با برنامه کار می کنند. امیدوارم بتوانیم به ۳ امتیاز این دیدار برسیم تا شرایطمان بهتر شود. این یک بازی مهم است و ما برای صعود مستقیم به حمایت هواداران اندلسی و فوتبال اسپانیا احتیاج داریم. دفعات قبلی که اینجا بازی کرده‌ایم حمایت خوبی از تیم صورت پذیرفته است و ما نسبت به این مسئله آرام هستیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که شایسته حمایت و همراهی هواداران هستیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: مدت‌هاست تورس را زیر نظر دارم. او بهترین تصمیم را گرفت. در اتلتیکو بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او در اردوی جدید اسپانیا حضور خواهد داشت. مطمئن هستم او به زودی به بهترین شرایط خود بر می‌گردد و وظیفه ما در تیم ملی است که به او کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.