تیم فوتبال بورسیا مونشن‌گلادباخ با یک امتیازی که در خانه ماینتس کسب کرد، جایگاه خود را در رده سوم جدول بوندس‌لیگا حفظ کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از شب دوم از هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شنبه شب ماینتس در دیداری خانگی پذیرای بورسیا مونشن‌گلادباخ، تیم سوم جدول رده‌بندی بود که جدال دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

گلادباخی‌ها در این بازی با گل‌های دقایق ۲۷ و ۶۷ رافائل از میزبان خود پیش افتادند اما ماینتس در ادامه با گل‌های دقیقه ۷۳ یوناس گیس و دقیقه ۷۷ شینجی اوکازاکی نتیجه را به تساوی کشاند و از یک شکست خانگی گریخت.

بورسیا مونشن‌گلادباخ با این تساوی خارج از خانه ۴۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد. شاگردان مارتین اشمیت هم با این تساوی خانگی ۲۶ امتیازی شدند و به مکان دوازدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند.

پرونده هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که در بازی اول اف‌سی کلن پذیرای اینتراخت فرانکفورت است و در جدال پایانی هفته پادربورن از بایرلورکوزن میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، بایرن مونیخ با ۶۱ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب با ۵۰ و ۴۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.