سرمربی فولاد خوزستان درباره درگیری اش با سعداوی گفت:هیچ گونه درگیری بین ما به وجود نیامد و مثل قبل به هم احترام می گذاریم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی با پیکان درباره شایعه درگیری اش با نعیم سعداوی دستیار خود را تکذیب کرد و گفت: برای این صحبت ها جواب قانع کننده ای ندارم.در رختکن ما درگیری به وجود نیامد.سعداوی پس از بازی با السد در تمرین های ما شرکت نکرده است و دلیلش این کارش را از خودش بپرسید.

او همچنین گفت:ما در ۴ بازی اخیر خود ۲ مساوی و ۲ شکست داشتیم که این خودش طبیعت فوتبال است.در بازی با السد ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و در بازی با لوکوموتیو بدرلو را در اختیار نداشتیم.ما در نیم فصل اول از پیکان شکست خوردیم و پیکان نسبت به نیم فصل اول تیم منسجم تر و دونده تر بازی می کند ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با دست پر از زمین خارج شویم و ۳امتیاز را به دست بیاریم.من خوشحالم دوباره مرفاوی را میبینم.

اسکوچیچ درباره بخشش محمد قاضی گفت:ما همه انسان هستیم و انسان اشتباه می کند.من هم انسان هستم پیش از اینکه سرمربی باشم.خوشحالم بازیکنان فولاد قاضی را بخشیدند.او از بازیکنان و مجموعه فولاد عذرخواهی کرد و امیدوارم در زمین جبران کند.او بازیکن بزرگی است و با این کارش به بازیکنان جوان ما درس بزرگی داد.ما باید دید حرفه ای داشته باشیم و در برخی مسائل گذشت کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت ایمان موسوی یادآور شد:مساله موسوی با قاضی کاملا جداست،به ایمان فرصت های زیادی دادیم ولی او نتوانست درخواست های تاکتیکی ما را در زمین اجرا کند و به همین دلیل او را کنار گذاشتیم و هیچ درگیری به وجود نیامد و به کسی بی احترامی نکرد که ببخشم.

اسکوچیچ همچنین درباره نانگ و اینکه او طراوت گذشته را ندارد گفت:ما برای لیگ قهرمانان ۳۰ بازیکن را معرفی کردیم تا بتوانیم بازیکنان مان را در بهترین شرایط روحی و روانی و فیزیکی نگه داریم.بازیکن ممکن است در یک بازی نوسان داشته باشد و مثل قبل نباشد.ما در این فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم افراد مناسب جایگزین کنیم.متاسفانه یک مشکل در تیم ما وجود دارد و اینکه نمی توانیم روندمان را مستمر ادامه دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )