سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه نباید در برنامه‌ریزی‌ها اولویت آخر باشگاه‌ها باشند، گفت: وقفه در برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران به تیم‌ها آسیب می‌زند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، حسین فرکی دقایقی پیش در نشست خبری قبل از دیدار ملوان انزلی و سپاهان اصفهان با بیان اینکه هر دو تیم انگیزه‌های لازم برای پیروزی را دارند، اظهار داشت: این دیدار اهمیت و حساسین بالایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه در موقعیتی هستیم که به دنبال سه امتیاز هستیم، افزود: بازی ساده‌ای مقابل ملوان نداریم و ملوان به عنوان تیمی پرسابقه در نیم فصل دوم متحول شده است.

سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه خاطرات خوبی از انزلی دارم، گفت: از لحاظ ورزشی و اجتماعی دوستان خوبی در انزلی دارم و هر وقت برای مسابقه به انزلی آمدیم دست پر بازگشتیم.

فرکی با بیان اینکه منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت بازیکنان مصدوممان چگونه است، تصریح کرد: در فوتبال باید همه مسائل در کمال احترام برقرار باشد و ملوان همیشه برای ما قابل احترام بوده است.

وی با تصریح بر اینکه باشگاه ملوان یک نهاد قابل احترام است، خاطرنشان کرد: عده‌ای در فضای آلوده فوتبال به دنبال منافع خود هستند ولی ما به َآنان اجازه نم‌دهیم.

سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه از تأخیرات در برگزاری هفته‌های لیگ برتر ناراضی هستیم، اظهار داشت: این وقفه‌ها، آسیب‌های زیادی به تیم ها وارد می‌کند و تأخیر در برگزاری هفته بیست و سوم کار خوبی نیست و شاهد هستیم در لیگ برتر بارها تأخیر ایجاد شده است.

فرکی با اشاره به حضور سه بازیکن سپاهان در تیم ملی امید، افزود: طرفدار کمک به تیم‌های ملی تا جایی که به ما لطمه وارد نشود هستیم، امیدواریم در آینده برنامه‌ریزی‌ها به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه تقویم کنفدراسیون آسیا باید تغییر کند، گفت: برنامه‌ریزی در فوتبال ایران سلیقه‌ای است و باید به دنبال این باشیم که تقویم خودمان را اجرا کنیم و در برخی اوقات پیشنهادها برای تیم ملی سبب تغییر برنامه‌ها می‌شود و نباید در برنامه‌ریزی‌ها اولویت آخر باشگاه‌ها باشند.

سرمربی سپاهان اصفهان با بیان اینکه فیروز کریمی هم‌بازی و هم‌کلاسی من بوده است، تصریح کرد: تقابل و رقابت در فوتبال زیاد داشتیم ولی به دلیل دوستی‌هایمان همواره به کریمی احترام خاصی قائلم.

فرکی با بیان اینکه پیشکسوتان پاس به دنبال احیای پاس تهران هستند، گفت: تصمیم اشتباه سبب نابودی پاس شد و امیدواریم پاس به زودی در فوتبال پایتخت احیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.