تیم‌های بایرن‌مونیخ، ولفسبورگ، آرمینیا بیله‌فلد و مونشن گلادباخ شب گذشته به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان راه یافتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی آلمان شب گذشته با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و در اولین بازی ولفسبورگ با نتیجه دو بر صفر مقابل لیپزیگ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. کالیگیوری (۲۰) و کلوزه (۵۷) گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار شب گذشته آرمینیا بیله‌فلد با نتیجه سه بر یک مقابل وردربرمن به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. یانگلاس (۳۲ . ۸۴) و شوپان (۵۷) برای بیله‌فلد گلزنی کردند و فریتز در دقیقه ۷۶ تک گل وردربرمن را به ثمر رساند. فریتز در دقیقه ۸۹ با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا وردبرمن ۱۰ نفره شود.

بورسیا مونشن‌گلادباخ نیز با نتیجه دو بر صفر مقابل کیکرز آفن‌باخ به پیروزی رسید تا به جمع هشت تیم برتر بپیوندد. کروز در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی و هرمان در دقیقه ۸۳ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی نیز بایرن‌مونیخ موفق شد با پیروزی دو بر صفر مقابل اینتراخت برانشوایگ یکی دیگر از هشت تیم برتر باشد. آلابا (۴۵) و گوتسه (۵۷) نیز گل‌های تیم گواردیولا را به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.