کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزیره با برگزاری ۷ دیدار همزمان پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزیره با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدارها من‌‌یونایتد در سنت جمیز پارک با یک گل بر نیوکاسل غلبه کرد تا شرایط در شهر منچستر به حالت عادی برگردد و من‌سیتی تیم دوم جدول مقابل لستر سیتی با ۲ گل به پیروزی رسید.

چلسی صدرنشین هم بعد از قهرمانی در جام اتحادیه میهمان وستهام بود که با برد خفیف یک بر صفر به پیروزی رسید و جایگاهش در صدر را تثبیت بخشید.

در دیگر دیدار نیز آرسنال که روی نوار پیروزی قرار دارد در حالی که به خانه کوئینزپارک رفته بود با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و به ۴ امتیاز من سیتی رسید.

نتایج کامل دیدار‌های دیشب به شرح زیر است:

وستهام صفر - چلسی یک

تک گل بازی توسط ادن آزارد در دقیقه ۲۲ به ثمر نشست.

نیوکسل صفر- منچستریونایتد یک

برای منچستر اشلی یانگ در دقیقه ۸۹ گلزنی کرد.

منچسترسیتی ۲ - لسترسیتی صفر

برای آبی ‌های شهر منچستر داوید سیلوا در دقیقه ۴۵ و میلنر در دقیقه ۸۸ موفق به گلزنی شدند.

کوئینز پارک یک- آرسنال ۲

برای آرسنال اولیور ژیرو در دقیقه ۶۴ و الکسیس سانچز در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند و تک گل میزبان را چارلی آوستین در دقیقه ۸۲ وارده دروازه توپچی‌ها کرد.

استوک‌سیتی ۲ - اورتون صفر

تاتنهام ۳ - سوانسی ۲

لیورپول ۲ - ۰ برنلی

ژوردن هندرسون در دقیقه ۲۹  و استوریچ در دقیقه ۵۱ برای لیورپول موفق به گلزنی شدند.

در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با یک بازی کمتر و ۶۳ امتیاز در صدر و من سیتی با ۵۸ امتیاز، آرسنال با ۵۴ و من‌یونایتد با ۵۳ امتیاز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.