سرمربی تیم ملی امید گفت: تلاش می‌کنیم هفته بیست و سوم لیگ برتر به تعویق بیفتد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید فوتبال کشورمان در خصوص جلسه امروز با مهدی تاج گفت: از آقایان تاج و فتاحی تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با ما انجام می‌دهند و سعی خواهیم کرد که هفته بیست و سوم لیگ برتر به تعویق بیفتد و بتوانیم در اردوی تیم ملی امید همه نفرات را در اختیار داشته باشیم.

خاکپور درباره حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی امید تصریح کرد: این دو نفر از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان هستند که در رده سنی امید بازی می‌کنند و ما هم به عنوان مسئول تیم ملی امید باید از همه پتانسیل فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

وی در خصوص اظهارات برخی از این بازیکنان که بیشتر تمایل داشته‌اند در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند افزود: من خیلی جراید را نمی‌خوانم اما هر کسی می‌تواند هر صحبتی می‌خواهد انجام دهد. ما کار خودمان را می‌کنیم و اعلام کرده‌ایم که این دو بازیکن را می‌خواهیم اما هر کسی هم مختار است که هر حرفی می‌خواهد بزند.

خاکپور درباره حضور احمد عبدالله‌زاده در تیم ملی امید گفت: این بازیکن هم از فوتبالیست‌‌های خوب کشورمان است که اگر بتوانیم مرحله اول این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذاریم و این بازیکن هم شرایط فیزیکی و بدنی خوبی داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود اما در مرحله اول این رقابت‌ها همراه ما نیست.

وی در خصوص حضور سعید عزت‌اللهی در تیم ملی امید هم اظهار داشت: در این مرحله نه اما در مرحله بعدی این رقابت‌ها از او هم استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.