هافبک تراکتورسازی می‌گوید تیمش در میان گزینه‌های اصلی صعود از گروه در آسیاست.
به گزارش ایسنا، مهدی کیانی پس از پایان بازی تراکتورسازی و الاهلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و نتیجه تلاش‌مان را در این بازی را گرفتیم. خط دفاعی در این بازی بسیار منسجم عمل کردند.

وی ادامه داد: این برد را به همه هواداران‌مان بخصوص هوادارانی که با حضور پرشورشان در این بازی از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم. این هواداران همیشه در سرما و گرما یار ما بوده‌اند.

هافبک دفاعی تراکتورسازی درباره وضعیت تیمش افزود: روز به روز بهتر می‌شویم و با توجه به بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم یکی از گزینه‌های صعود به دور بعد لیگ قهرمانان هستیم.

کیانی این برد را نتیجه تلاش کل تیم دانست و ادامه داد: دیروز و امروز بابت سیلی که به احمدزاده زدم از او عذرخواهی کردم. فرشاد احمد‌زاده برادر کوچک من است و در جریان تمرین کنترل اعصابم را از دست دادم و یک سیلی به صورت او زدم. دیروز و امروز بعد از گلی که زد از او عذر‌خواهی کردم. فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است.

وی درباره بازی با پرسپولیس اظهار‌ کرد: ما تیم دوم جدول هستیم و چشم به رده‌های بالاتر داریم. با برد پرسپولیس می‌توانیم فاصله‌مان با رقبا را افزایش دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.