تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور تمامی بازیکنان این تیم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در هوای کاملا سرد از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد حجازی و با حضور تمامی بازیکنان این تیم به جز جاسم کرار برگزار شد.امیر قلعه‌نویی که در مراسم بزرگداست شهید رضایی مجد شرکت کرده بود با اندکی تاخیر به کمپ زنده‌یاد حجازی رسید که البته جواد زرینچه،‌فکری، همدانی و عالمی در ابتدا با بازیکنان به صحبت پرداخته و سوت آغاز تمرین را زدند.

* قبل از شروع تمرین رضا عنایتی و آرش برهانی با جواد زرینچه و محمود فکری صحبت می‌کردند.

* حنیف عمران‌زاده که امروز موهایش را کوتاه کرده بود بعد از حضور در فیزیوتراپی بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کرد. وی قبل از شروع تمرین با طرفداران تیم استقلال صحبت می‌کرد و می‌گفت نساجی بازی مهمی دارد و من امروز طرفدار نساجی هستم. اگر استاندار از این تیم حمایت کند و مردم به ورزشگاه بروند نساجی می‌تواند به صدر جدول گروه رفته و بعد از سال‌ها دل مردم مازندران را شاد کند.

* علیرضا برخورداری رئیس حراست حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد. وی به همراه یک گروه تصویربرداری که قرار است زندگینامه وی را به صورت مستند تهیه کنند، به محل تمرین آمد و با امیر قلعه‌نویی، آرش برهانی و امیرحسین صادقی گفت‌وگو کرد.

* در حاشیه تمرین امروز استقلال بازیکنان نگران اردوی قبل از بازی ومحل اسکانشان بودند. تعدادی از آنها با اشاره به مشکلات مالی می‌گفتند فکر کنیم باشگاه پول ندارد تا به هتل برویم اما ظاهرا استقلالی‌ها در صورت پرداخت مبلغ هتل فردا راهی هتل همای تهران خواهند شد.

* هنگامی که تمرین امروز آبی‌پوشان انجام شد بهنام برزای بازیکن جدید استقلال نزد دکتر ستوده رفت و خطاب به پزشک استقلال گفت: امروز به من شوک ندادی و شاید به این دلیل است که آماده نیستم. پزشک استقلال هم به حالت شوخی یک سیلی به صورت برزای زد که این ضربه یادآور ضربات اکبر میثاقیان در کنار زمین به بازیکنان راه‌آهن بود.

* هاشم‌ بیک‌زاده که ۳کارته است امروز یکی از آماده‌ترین نفرات استقلال بود و توپ‌های ارسالی او تشویق قلعه‌نویی را در پی داشت. همچنین سرمربی استقلال که برنامه‌های هجومی را برای تیمش در نظر گرفته بود هنگامی که وحید طالب‌لو از دو قدمی دروازه ضربه میلاد سلیمان‌فلاح را دفع کرد و به بیرون زد،‌دروازه‌بان تیمش را مورد تشویق قرار داد. در یکی دیگر از صحنه‌ها آرش برهانی ضربه‌ای به توپ زد که امیرحسین صادقی مانع از گلزنی مهاجم استقلال شد و در این لحظه یکی از اعضای کادر پزشکی استقلال برهانی را مورد تشویق قرار داد که صادقی با صدای بلند گفت من توپ را از داخل دروازه درآوردم برهانی را تشویق می‌کنید؟

* در حالی که امیر قلعه‌نویی خودش نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود و با کلاه و دستکش آبی‌پوشان را تمرین می‌داد استقلالی‌ها به سانتر از جناحین و استفاده از ضربات ایستگاهی روی آوردند و سرمربی استقلال هم در ۱۵ دقیقه پایانی تمرین از مسئولان کمپ خواست تماشاگران به بیرون هدایت شوند تا این برنامه‌ها پشت درهای بسته انجام شود.

* استقلالی‌ها در حاشیه تمرین امروز پیگیر نتیجه دیدار تراکتورسازی تبریز بودند و پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در حالی روز جمعه به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود که امیرحسین صادقی،‌ امید ابراهیمی،‌ محمدرضا خرسندنیا، خسرو حیدری و حنیف عمران‌زاده به همراه میلاد سلیمان‌فلاح بازیکنان دو کارته این تیم هستند و در صورت دریافت اخطار بازی آینده تیم‌شان مقابل نفت تهران را از دست خواهند داد. جاسم کرار نیز به دلیل محرومیت در ۳ بازی تیمش حضور ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.