بازیکن تیم نفت تهران گفت: خیلی بهتر از العین بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید لطفی بعد از تساوی تیمش مقابل العین امارات اظهار داشت: در این مسابقه بهتر از حریف خود ظاهر شدیم، به ویژه در نیمه دوم که چند فرصت گلزنی داشتیم اما همه آنها هدر رفت. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم بیشتر از یک گل به العین بزنیم.

وی افزود: من به آینده تیم خیلی امیدوارم و ایمان دارم که اگر دو بازی آینده‌مان را در لیگ پشت سر بگذاریم الشباب را در تهران شکست خواهیم داد و آن وقت برای دور برگشت بازی‌ها با شرایط بهتری بازی‌ها را ادامه خواهیم داد.

لطفی در پاسخ به این سوال که صدرنشینی نفت در لیگ باعث نخواهد شد که آنها لیگ قهرمانان آسیا را جدی نگیرند، گفت: اصلا اینطور نیست. ما برای لیگ قهرمانان آسیا انگیزه خیلی بالایی داریم. بازیکنان ما جوان هستند و دوست دارند در مسابقات آسیایی دیده شوند.اگر چه فشار بازی‌ها بالاست اما بازیکنان ما جوان هستند و با ریکاوری خوبی که مربیان در نظر می‌گیرند در هر بازی با شرایط خوب به میدان می‌رویم.

وی تاکید کرد: لیگ قهرمانان آسیا برای ما حکم بازی‌های ملی را دارد. همه بچه‌ها با تمام وجودشان در این بازی‌ها ظاهر می‌شوند تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. ایمان داشته باشید هیچ وقت کم نمی‌گذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.