کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: از مسائلی که در فرهنگ فوتبال شاهد آن نیستیم حوزه پیشکسوتان است و به اعتقادم باید تلاش کنیم تا آنها که شناسنامه ورزشی هر کشور هستند در جایگاه اصلی خود قرار بگیرند.
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی در این نشست گفت: بحث فرهنگ در ورزش بسیار مهم و ارزشی است که البته شرایط خاص و ویژه ای را می طلبد. اولین نکته ای که به آن باید اشاره کنم، افرادی هستند که در این حوزه می خواهند فعالیت کنند چرا که جنس افراد حاضر در حوزه فرهنگ موجب تحقق مباحث فرهنگی می شود.

وی ادامه داد: دلیل اصلی من برای این موضوع به احساسات و درک مسئولان فرهنگی نسبت به این حوزه بر می گردد. حوزه فرهنگ بطور کلی شامل دو جهت دینی و ملی می شود که باید نسبت به جهت دینی نگاه ویژه‌تری داشته باشیم. به نظر من تنها زمانی می‌توانیم در مقوله فرهنگ موفق شویم که حرف‌هایی که بیان می‌کنیم با عمل‌هایمان یکی باشد. در واقع مشکل اصلی فرهنگ عدم عمل به گفته‌ها است.

دبیرکل فدراسیون رو به مسئولان فرهنگی هیات های استانی بیان کرد: از اینکه با همه سختی‌های موجود امروز در این نشست جمع شده‌ایم و به بیان برنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مورد نظرمان می‌پردازیم بسیار خوشحال هستم اما عمل به گفته‌هایمان را باید آغاز کنیم تا شاهد رشد آن در ورزش کشور بخصوص در فوتبال باشیم. بدون شک در این حوزه خلاهایی وجود دارد که آنها را می پذیریم و باید به همه آنها رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم کار بسیار مهمی بر عهده دارید و فعالیت های شما بسیار تاثیرگذار است و همه هدف ما همسو شدن شما با برنامه های ما است و تاکید می کنم که مورد حمایت ما قرار دارید تا به کمک یکدیگر بتوانیم باورهای فرهنگی خود را به عمل برسانیم.

دکتر اسدی در پایان گفت: از جمله مسائلی که در فرهنگ فوتبال شاهد آن نیستیم حوزه پیشکسوتان است و به اعتقادم باید تلاش کنیم تا آنها که شناسنامه ورزشی هر کشور هستند در جایگاه اصلی خود قرار بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.