سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه تیمش در خانه رم، در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان بازی پیروزی را با تساوی عوض کرده است، ناراضی بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس‌ترین و آخرین بازی از هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا، جدال تیم‌های یوونتوس و رم در استادیوالمپیکوی شهر رم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما بانوی پیر در شرایطی به این تساوی بسنده کرد که تا دقیقه ۷۸ با یک گل از میزبان خود پیش بود، میزبانی که از دقیقه ۶۳ با اخراج واسیلیوس توروسیدیس ۱۰ نفره شد. همین مسئله آن چیزی بود که سرمربی بیانکونری را بسیار عصبانی و ناراحت کرد.

ماسیمیلیانو آلگری با وجود حفظ شدن فاصله ۹ امتیازی میان تیمش و رم رده‌دومی، از تساوی رقم خورده ابراز نارضایتی کرد. او در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: این یک قدم رو به جلو بود اما با توجه به جریانی که بازی داشت، ما واقعاً باید بازی را می‌بردیم. ما در ۲۰ دقیقه پایانی بد بازی کردیم. تا دقیقه ۷۰ از همه چیز راضی بودیم، چرا که در ابتدای نیمه دوم به رم اجازه انجام هیچ کاری ندادیم. زمانی که پیش افتادیم، برای شش یا هفت دقیقه خوب کار کردیم اما بعد از آن دست از بازی کشیدیم.

آلگری افزود: ما این بازی را با عصبانیت بسیار ترک می‌کنیم. اینکه میان ما هنوز ۹ امتیاز فاصله وجود دارد خوب است اما باید شروع به بردن بازی‌های خارج از خانه خود کنیم، چون اکنون سه بازی است که این کار را انجام نداده‌ایم. این کار برای رم آسان نیست اما هنوز امتیازات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است که باید آنها را کسب کنیم. اینکه از این بازی تنها یک تساوی کسب کردیم، ناراحت‌کننده است. در یک ضربه ایستگاهی دیگر که رم زد، حتی ممکن بود که بازی را ببازیم.

سرمربی پیشین میلان تأکید کرد: باید پیشرفت کنیم، چرا که گاهی اوقات ما سرعت و تمرکز خود را از دست می‌دهیم. هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به هدف خود داریم و این اواخر گل‌های زیادی خورده‌ایم. باید در زمینه کنترل بازی زمانی که از حریف پیش افتاده‌ایم هم بیشتر کار کنیم. زمانی که رم بر بازی سوار شد و یکسری ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه ما به دست آورد، اعتمادبه‌نفس‌اش افزایش پیدا کرد. بازیکنان ما برای از بین بردن ریتم بازی رم، عملکرد خوبی داشتند و آنها را در ضدحملات مهار کردند. با این حال و به نظر من، زمانی که در نتیجه از حریف پیش هستیم ما باید صبر و حوصله بیشتری کار کنیم و بدانیم که چطور بازی را کنترل کنیم.

تنها گل یوونتوس را کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی این تیم در دقیقه ۶۴ با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند. آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا توس زدن اینگونه ضربات را از هم‌تیمی‌اش آندره‌آ پیرلو آموخته است، گفت: توس در این هفته روی زدن ضربات ایستگاهی تمرین کرده بود. با توجه به مصدومیت آندره‌آ ما باید کسی را پیدا می‌کردیم که ضربات آزاد‌مان را بزند. او استثنایی است و همه ما این را می‌دانستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.