هافبک بارسلونا می گوید نتیجه دیدار برگشت ال کلاسیکو تکلیف قهرمان این فصل فوتبال اسپانیا را معرفی خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، هافبک دفاعی بارسلونا معتقد است دیدار بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ تکلیف تیم قهرمان لیگا را مشخص خواهد کرد.

بوسکتس درباره شرایط کنونی بارسلونا گفت: در شرایط خوبی قرار داریم و برای قهرمانی در هر سه جام تلاش می‌کنیم. باید ببینم که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. هفته‌های آینده برای ما بسیار مهم هستند. نمی‌خواهیم لغزش داشته باشیم چون هرگونه لغزشی ممکن است برای ما بسیار گران تمام شود.

بارسلونا در فصل جاری لیگا نتوانسته است انتظارات هوادارانش را با سرمربی جوان خود لوئیس انریکه اسپانیایی برآورده کند. شاگردان انریکه با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار و با تیم صدرنشین رئال مادرید تنها ۲ امتیاز فاصله دارند با این حال خبرهایی درباره جدایی این سرمربی اسپانیایی از آبی - اناری‌ها در پایان فصل وجود دارد.

بارسا روز چهارشنبه مقابل ویارئال باید بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند؛ در حالیکه بازی رفت را ۳ بر یک پیروز شده است. بوسکتس درباره این بازی هم گفت: واضح است که دیدار مقابل ویارئال دشوار خواهد بود. در یک قدمی فینال و به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. با دو گل برتری به مصاف ویارئال خواهیم رفت. آنها در لیگا به خصوص برای ما دردسر ایجاد کردند. امیدوارم که این برتری در بازی رفت در بازی برگشت نیز تکرار شود.

بوسکتس در مورد تساوی شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال و ال کلاسیکوی سه هفته بعد در نوکمپ گفت: آنچه انتظار داشتم کسب پیروزی بارسا بر گرانادا بود؛ چرا که هنوز با رئال اختلاف امتیازی داریم و باید در هر مسابقه پیروز شویم. تا زمانی که رئال امتیاز از دست می دهد از آن استفاده کنیم. در مورد ال کلاسیکو، هنوز زود است که صحبت کنیم؛ چرا که دو بازی دیگر تا آن روز در پیش داریم. امیدوارم ال کلاسیکو برای ما تعیین کننده باشد و بتوانیم با برتری در آن بازی از رئال پیشی بگیریم. به نظرم آن دیدار تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد. البته این مساله به خیلی چیزها بستگی دارد و باید ببینیم شرایط دو تیم تا آن روز چگونه خواهد بود.

بوسکتس در مورد صحبت های کارلس رکساچ در مورد پیتزا خوردن مسی و قوانین سختگیرانه لوئیس انریکه نیز گفت: مسائلی که خارج از رختکن تیم مطرح می شود به ما مربوط نیست و به آنها اهمیت نمی دهیم. رکساچ در این مورد نظر خودش را گفته و اینها برای من مهم نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.