عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: هم تیم ساری و هم اراک در هیات رئیسه نماینده دارند. تصمیم‌گیری در این مورد هرگز آسان نیست، پیشنهاد من این است که برای رای‌گیری نجاریان و غفاری حضور نداشته باشند.
کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تشکیل جلسه فوق‌العاده فردای سازمان لیگ فوتسال در مورد بازی نیمه تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت:‌ من خیلی در جریان اتفاقات نیستم و فقط در مطبوعات خواندم که در ساوه چه شده، به آرش جابری گفتم که گزارشی تهیه کند و همچنین در این نشست ناظر، نماینده فدراسیون، سرداور و سرپرستان دو تیم حضور داشته باشند، این جلسه بیشتر جلسه استماع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه سازمان لیگ اینطور تصویب کرده که در بازی‌های هفته پایانی، در صورت در اختیار نبودن اسکوربورد، مسابقه انجام نشود، تصریح کرد: من که نمی‌توانم تمام مصوبات را حفظ باشم. دبیر سازمان لیگ قوانین موجود در این خصوص را پرینت خواهد گرفت و به جلسه می‌آورد. به هر حال اینطور که من شنیده‌ام اسکوربورد تا صبح بازی سالم بوده و بعدازظهر خراب شده، این هم از وظایف ناظر و نماینده فدراسیون بوده که این موارد را چک کنند، به هر حال این بازی آغاز شده، گاهی هم شیطنت‌هایی هست که ما می‌خواهیم در این جلسه همه حرف‌ها را بشنویم تا ببینیم ماجرا دقیقا چه بوده است. اگر تصمیم‌گیری در این مورد در حد و کار ما باشد که این کار را انجام می‌دهیم وگرنه به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود. البته تصمیم‌گیری در مورد بازی نیمه تمام که به دلائل فنی بوده، قانونا جزو وظایف سازمان لیگ است که باید دید تجدید می‌شود و یا نتیجه اعلام می‌شود.

منصوری در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه شهروند ساری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است، تصریح کرد: متاسفانه هم تیم ساری و هم اراک در هیات رئیسه نماینده دارند. به هرشکل باید موضوع موشکافی شود. تصمیم‌گیری در این مورد هرگز آسان نیست، پیشنهاد من این است که برای رای‌گیری نجاریان و غفاری حضور نداشته باشند. به هر حال کار سخت است،‌ همین نیم فصل هم بود که ما به مشکل خوردیم، هر چه می‌گفتیم که شهرداری ساوه نمی‌تواند بازیکن بگیرد،‌ هر بار یک نفر را می‌آوردند.

وی در خصوص اظهارنظراتی که در روزهای گذشته از سوی کارشناسان در مورد این بازی نیمه‌تمام صورت گرفته، گفت:‌ قوانین ساده هستند و تفسیر قوانین هم نیاز به علم خاصی ندارد، فقط کسانی که قانون را می‌نویسند باید اشراف کامل داشته باشند. نباید اینطور باشد که هر جا منافع عده‌ای به خطر می‌افتد، دنبال مفسر می‌گردیم. البته این اتفاقی بود که می‌شد درایت کرد تا کار به اینجا نکشد. اسکوربورد که همان لحظه بازی خراب نشده، می‌شد آن را درست کرد. همچنین معتقدم عده‌ای باید جلوی سوءاستفاده از این قضیه را می‌گرفتند. بحث اکنون فقط اسکوربورد نیست،‌ تایم آخر بازی هم هست که در آن اختلاف وجود داشته،‌ به هر شکل جلسه سختی را خواهیم داشت. باید همه حرف‌ها را بشنویم و بعد ببینیم قانون چه می‌گوید.

کریم منصوری تاکید کرد: همیشه آخر فصل چه در صدر جدول و چه در قعر جدول دچار مشکلاتی می‌شویم و این سلامت لیگ ما را زیر سوال می‌برد. به خاطر رفتار بعضی آقایان که بیشتر خودشان را می‌بینند و نگاه نمی‌کنند که این لیگ،‌۱۴ تیم دارد و باید با همه در شرایط مساوی برخورد شود تا درنهایت به سلامت یک تیم قهرمان شود و دو تیم سقوط کنند و در شرایطی عادلانه و سالم، دو تیم هم از لیگ دسته اول به لیگ برتر اضافه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.