عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: کاری به این نداریم که نصیرزاده و دیگران چه اظهارنظری در مورد اتفاق ساوه داشته‌اند، هر چه قانون بگوید، باید به آن استناد کرد.
علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تشکیل جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای تصمیم‌گیری درخصوص بازی نیمه‌تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ساوه اظهار داشت: قرار است ظاهرا در این جلسه فقط در همین مورد تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که حق با کدام تیم است، تصریح کرد: من خیلی در جریان اتفاقاتی که در ساوه رخ داده نیستم. فقط اینطور که شنیده‌ام، اسکوربورد سالن درست بوده اما برای بازی خراب شده است. حالا اینکه چه کسی درست می‌گوید، باید به گزارشات این بازی رجوع کرد. باید دید گزارش‌ها چه می‌گوید.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد اینکه نصیرزاده اعلام کرده حرف ناظر بازی سند بوده و تیم شهروند باید به بازی ادامه می‌داده، خاطرنشان کرد: در این مورد کاری به این نداریم که نصیرزاده و دیگران چه اظهارنظری داشته‌اند، هر چه قانون بگوید، باید به آن استناد کرد. در قانون فیفا این مورد هم پیش‌بینی شده است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد ادعای سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری مبنی بر اینکه هیات رئیسه مصوب کرده بود که همه بازی‌های هفته‌های پایانی باید با استفاده از اسکوربورد برگزار شود، گفت: بله همین‌طور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.