کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: لوکوموتیو تیم خوبی است و نباید فریب بازی که آنها مقابل الهلال انجام دادند را بخوریم.
دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی روز چهارشنبه با لوکوموتیوی ازبکستان عنوان کرد: طبق آنالیزی که از لوکوموتیو داشتیم این تیم را تیم قدرتمندی دیدم که در بازی‌های خانگی خوب ظاهر می‌شود. ما نباید فریب شکست ۳ بر یک آنها مقابل الهلال را بخوریم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را بعد از بازی با السد قطر پشت سر گذاشتیم و تنها مشکل ما غیبت بدرلو است. آماده‌ایم که در بازی دوم ۲ امتیازی که از بازی قبل از دست دادیم را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد سرمای ازبکستان گفت: چاره‌ای نداریم و باید خودمان را با شرایط آنجا وفق بدهیم و با امتیاز به ایران برگردیم. این شرایط برای خیلی از تیم‌ها وجود دارد.

اسکوچیچ در مورد شکست نمایندگان ایران مقابل ازبک‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان گفت: متاسفانه نمایندگان ایران در دور اول مقابل تیم‌های ازبکستانی نتیجه نگرفتند و ما باید آن را جبران کنیم. پاختاکو و نسف قارشی را آنالیز نکردم اما لوکوموتیو تیم قدرتمندی است و ما باید از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص حضور در کمیته انضباطی گفت: من و باشگاه فولاد همیشه با تیم ملی ارتباط خوبی داشته‌ایم و همکاری لازم را انجام داده‌ایم در یک برهه زمانی که «فیفا دی» هم نبود و من به بازیکنانم نیاز داشتم اجازه حضور آنها را در تیم امید ندادم به همین دلیل به کمیته انضباطی فراخوانده شدم. من به صورت کتبی شرایط را توضیح و در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم. امیدوارم شرایطی مهیا شود که همیشه تعامل خوبی بین تیم‌های ملی و باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.