هافبک بازیساز نفت تهران در آستانه بازی با العین امارات گفت:‌ حریف سرسختی برای آنها خواهیم بود و اگر اشتباه کنیم، تنبیه خواهیم شد.
ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط نفت بعد از باخت در اولین بازی لیگ قهرمانان گفت: قبلا گفته بودم که بالاخره نفت یک روز می‌بازد. این باخت مقابل پاختاکور ازبکستان رقم خورد که حریف پرقدرتی بود. اگر چنین شکستی را در آخرین بازی متحمل می‌شدیم، شاید کار تمام شده بود ولی حالا این باخت می‌تواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند. مهم این است که بتوانیم از اشتباهات خودمان درس بگیریم.

وی درباره دیدار فردا با العین امارات اظهار داشت: من آنها را کاملا می‌شناسم. العین یک تیم بسیار حرفه‌ای است، ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم. اگر هواداران مثل بازی با الجیش از نفت حمایت کنند، می‌توانیم به پیروزی برسیم. حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و از پیش بازنده نخواهیم بود. تمام تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا حتما قوی هستند که به اینجا رسیده‌اند و تفاوت‌ها بسیار کم است.

مبعلی  خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حریف سختی برای العین خواهیم بود. ما در گروه سختی قرار داریم، ولی می‌توانیم یکی از شانس‌های صعود باشیم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید از بازی‌های پیش‌رو نهایت استفاده را ببریم. در این بازی هم باید باهوش باشیم و اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهیم تنبیه خواهیم شد.

هافبک نفت تهران در مورد مشکلات مالی که بازیکنان این تیم را ناراحت کرده بود گفت: خوشبختانه مشکل مالی بازیکنان حل شده و حالا همه ما تلاش می‌کنیم در بازی با العین ۳ امتیاز را بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.