کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

۵ بازیکن پرسپولیس در تهران مانده و تمرینات خود را در مجموعه ورزشی درفشی‌فر پیگیری خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم کاروان پرسپولیس ساعت ۲۲ امشب با ۲۱ بازیکن راهی تاشکند خواهد شد و بازیکنانی که در این سفر سرخپوشان را هراهی نمی‌کنند باید در تهران تمرینات خود را پیگیری کنند.

* تمرین عصر امروز (یکشنبه) پرسپولیس ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد بعد از آن اعضای این تیم با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه امام خمینی می‌شوند.

* بنا به تصمیم کادرفنی مهدی جعفرپور، میلاد کمندانی، افشین اسماعیل‌زاده، رضا نوروزی و مبین میردوروقی در این سفر پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد. این در حالی است که از قبل برای ویزای عباس‌زاده اقدام شده و این بازیکن با وجود مصدومیت می‌تواند همراه با سرخپوشان به تاشکند برود.

* بابک حاتمی و مسعود همامی تنها بازیکنانی هستند که پرداخت هفتگی به حساب آنها نشده و قرار شده ظرف ۲۴ ساعت آینده مبلغی نیز به حساب آنها واریز شود.

* لباس‌های جدید سرخپوشان در پایان تمرین عصر امروز این تیم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

* برخلاف بازیکنان، مربیان پرسپولیس در پرداختی‌های جدید باشگاه دریافتی مالی نداشته‌اند و این موضوع به مذاق آنها خوش نیامده است.

دیدار پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه در تاشکند برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )