دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با پیروزی مقابل بنیادکار خاطر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آسوده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سوشا مکانی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز سه‌شنبه مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: بعد از پیروزی خوبی که مقابل لخویای قطر کسب کردیم خودمان را برای ادامه این روند آماده کرده‌ایم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم سه امتیاز بازی با بنیادکار را بگیریم تا راه‌مان هموارتر شود. 

وی افزود: علاوه بر اینکه در بازی با بنیادکار به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم باید حساب شده عمل کرده و سپس چشم به سه امتیاز داشته باشیم تا خیال‌مان در آسیا آسوده شود. برای برنده شدن نیاز به انجام یک بازی منطقی و حساب شده داریم و امیدوارم با کسب سه امتیاز در این بازی اعتمادبه‌نفس‌مان بالاتر رود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در سه بازی گذشته این تیم گلی دریافت نکرده است، گفت: این چیزها برای من مهم نیست و فکر موفقیت تیم هستم. گل نخوردن من زمانی لذتبخش است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و مساوی بدون گل چندان جالب نیست. اگر گل نخوریم و سه امتیاز را هم نگیریم انگار کاری صورت نگرفته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند، خاطر نشان کرد: جلب رضایت کادر فنی از هر چیزی ارزشمندتر است و اگر این کار همراه با کسب سه امتیاز باشد، بسیار شیرین می‌شود. 

مکانی در واکنش به طرح این موضوع که تیم بنیادکار بازیکنان شوتزنی دارد و این موضوع او را نگران نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما همه تیم‌ها را قبل از بازی آنالیز می‌کنیم و برای ما مهم نیست که بنیادکار چه نقاط قوتی دارد بلکه باید از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و اینگونه به این تیم ضربه بزنیم. آنالیز تیم بنیادکار به کادر فنی خواهد رسید و آنها نیز مسائل را به بازیکنان انتقال می‌دهند تا بتوانیم در بازی روز سه‌شنبه از آنها استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: نمی‌توانیم مقابل بنیادکار بی‌محابا حمله کنیم و باید از بازی احساسی دور شویم و اینگونه به سه امتیاز برسیم. با توجه به اینکه بنیادکار یک تیم باتجربه در آسیا به حساب می‌آید و در چند سال گذشته جزو تیم‌های برتر آسیا بوده باید منطقی بازی کنیم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید بهترین استفاده صورت بگیرد و آنها را تبدیل به گل کنیم. اگر بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم نه تنها بنیادکار بلکه هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، شکست می‌خورد. 

دروازه‌بان تیم پرسپولیس درمورد مشکلات مالی این تیم گفت: مسائل مالی یک بحث خانوادگی است و باید درون خانواده نیز حل شود. درست نیست که بخواهیم مشکلات مالی را به بیرون درز بدهیم و باید در محیط خانواده این مسائل را حل کنیم. مدیریت باشگاه به همراه کادر فنی تلاش می‌کند تا پیش از عید کاری انجام دهد و امیدوارم مشکلات مالی زودتر برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.