سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: نقطه عطف بازی اشتباه داور در پذیرفتن گل سوم تاسیسات دریایی بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، مجید مرتضایی پس از شکست ۵ بر ۲ تیمش مقابل تاسیسات دریایی اظهار کرد: بازی پر حاشیه‌ای را شاهد بودیم، تیم تاسیسات مزد آرامشی که در بازی داشت را گرفت و توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.

وی در خصوص اشتباه تاثیر گذار داور در نتیجه بازی تصریح کرد: در صحنه گل اول داوران خطا بر روی قدرت بهادری را اعلام نکردند و همان توپ وارد دروازه ما شد. درصحنه گل سوم نیز توپ برگشتی را خود بازیکن حریف که پنالتی زده بود استفاده کرد و داوران متوجه نشدند و گل مردود را قبول کردند. با قاطعیت اعلام می‌کنم که نقطه عطف این بازی اشتباه داوران در قبول گل سوم تیم تاسیسات بود.

سرمربی فرش آرا با اشاره به پنج خطا شدن تیمش در نیمه دوم بازی خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از بازیکنان که تازه وارد میدان شده بود، سه خطا مرتکب شد، همین موضوع باعث شد تمرکز تیم بهم بریزد و در اواسط نیمه دوم خیلی زود پنج خطایی شویم. تیمی که پنج خطا شود کار سختی برای دفاع کردن در پیش دارد.شاید به خاطر فشار روحی و روانی که در این چند هفته بر روی بازیکنان بوجود آمده بود، نمی‌خواستند به راحتی گل بخورند و مرتکب خطا می‌شدند.

مرتضایی تصریح کرد: به خاطر باخت‌های این چند هفته اخیر نمی‌توانستیم با پنج نفر بازی کنیم، زیرا در بازی‌های گذشته با اشتباهاتی که مرتکب شده بودیم نتوانستیم بازی را اداره کنیم و توپ را به راحتی از دست می‌دادیم. در این بازی هم همین اتفاق افتاد و تصمیم گرفتیم به شرایط قبل خود برگردیم.

وی درباره عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل دوم گفت: نمی‌توانیم جواب قانع کننده برای این موضوع داشته باشیم، ولی بازیکنان جوان و همچنین اشتباهات تاثیرگذار داوران در بازی‌ها به ضرر تیم ما تمام شد. ولی هیچ مربی نمی‌تواند ادعا کند که به خاطر داوری نتیجه را واگذار کرده است. همیشه در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب می‌کنیم ولی در نیم فصل دوم با افت محسوسی روبه رو می‌شویم. شاید مسائلی خارج از مسائل فنی در عملکرد کلی تیم تاثیر گذاشته باشد. من هم باید تغییراتی در روشم به وجود آورم تا این مشکل برطرف شود.

مرتضایی هم‌چنین اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این فصل داشتیم پخش زنده مسابقات بود که به دلیل بعد تبلیغاتی که برای باشگاه داشت.همین مساله این اجازه را به سایر تیم‌ها داد تا لحظه به لحظه بازی ما را به خوبی آنالیز کنند و کار را برایمان سخت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.