کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته المپیک گفت: کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران در کیفیت و هماهنگی در بعد از انقلاب بی‌نظیر است.
به گزارش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک امروز در اردوی تیم ملی امید در جزیره کیش حاضر شد.

هاشمی امروز در سالن جلسات هتل ایران جلسه‌ای با بازیکنان، کادر فنى، مدیریتى تیم المپیک برگزار کرد. وی در این جلسه به بازیکنان خطاب به بازیکنان و اعضای تیم ملی امید گفت: کادر فنی امروز تیم المپیک از بعد انقلاب تاکنون در هماهنگى و کیفیت بى نظیر است. از امروز این تیم امید نیست و نامش تیم المپیک است.

وی افوزد: حضور خاکپور، مایلى کهن، طباطبایى، صالح، تقوى وعزیزیان یک کادر فنى بى نظیر ساخته است.

بازیکنان جوان و با انگیزه بهترین پتانسیل این تیم هستند که المپیکى شدن را ممکن مى کند. درد و دل‌هاى کاشانى به حق است و من آماده‌ام هفته آینده با حضور مسئولین مربوطه از جمله کفاشیان، تاج، کاشانى و خاکپور این مشکلات را حل کنیم.

رئیس کمیته المپیک در ادامه تصریح کرد: باید فضاى مثبت و روحیه بخش را حفظ کرد تا اتفاق تلخ اینجئون تکرار نشود. من این قول را به عزیز زحمت کش تیم امید (کاشانى) مى دهم که باقوت در کنار تیم المپیک باشم به ویژه بعد از صعود مقدماتى تمام پشتیبانى را ازاین تیم انجام ‌می‌دهم. من آماده ام تا اعلام کنم که در کنار شما هستیم و در عمل هم این مهم را ثابت خواهیم کرد تا دیگر احساس تنهایى نکنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.