قرارداد مهدی علی سرمربی تیم ملی امارات تا جام جهانی روسیه تمدید شد.
به گزارش ایسنا، در حالی که تابستان امسال قرارداد سرمربی ایرانی‌الاصل تیم ملی امارات تمام می‌شد و فدراسیون فوتبال امارات در مذاکره با این مربی تعلل می‌کرد، زمزمه هایی مبنی بر جدایی و عدم تمدید قرارداد این مربی با اماراتیها شنیده می‌شد.

خبر تمدید قرارداد این مربی مورد استقبال بازیکنان تیم ملی امارات و فوتبال دوستان این کشور قرار گرفت، چرا که او توانسته بود همراه با این تیم شگفتی‌ساز جام ملت‌های ۲۰۱۵ شود.

سرمربی سابق تیم زیر ۲۳ سال امارات که در سال ۲۰۱۲ توانسته بود این تیم را برای نخستین بار راهی المپیک کند پس از حضور موفقیت‌آمیز با این تیم در لندن و بعد از آن به همراه تیم ملی بزرگسالان در جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵، حالا قصد دارد تا با این تیم مسافر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود.

تیم ملی امارات که به مرحله دوم انتخابی جام جهانی راه پیدا کرده، ۱۱ آپریل (۲۲ فروردین) حریفان خود را در این مرحله خواهد شناخت.

او پس از پایان جام ملت‌های آسیا گفته بود: ما در این تورنمت مقابل ژاپن، ایران و استرالیا سه تیم حاضر در جام جهانی برزیل بازی کردیم و بازی پایاپایی را با آنها به نمایش گذاشتیم. این به ما اعتماد به نفس می‌دهد تا بتوانیم مسافر جام جهانی آینده شویم. هرچند با توجه به سیستم جدید برگزاری مسابقات که تیم ها باید در گروه هشت تیمی با هم رقابت کنند، باید بسیار تلاش کنیم و فوتبال بهتری را نسبت به گذشته ارائه دهیم. با نسل جدید بازیکنانی که در اختیار داریم شانس خوبی برای حضور در روسیه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.