رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ناملایمتی‌ها و فشارهای موجود به فدراسیون فوتبال را به خاطر توقع و انتظار جوانان و مردم در جهت موفقیت و غرور ملی تحمل می‌کنم تا شاهد موفقیت ملی‌پوشان باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی کفاشیان ظهر امروز در نشست مشترک با شهردار و مدیران کاشان اظهار کرد: مردم دارالمؤمنین کاشان پیشرو فعالیت‌های عام‌المنفعه هستند و در فعالیت‌های خود رضایت پروردگار را مد نظر قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: ورزش شهرستان کاشان نیازمند ایجاد بستر و زیرساخت‌های ورزشی است که امیدواریم این امر در کاشان سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ناملایمتی‌ها و فشارهای موجود به فدراسیون فوتبال را به خاطر توقع و انتظار جوانان و مردم برای موفقیت و غرور ملی تحمل می‌کنم تا شاهد موفقیت ملی‌پوشان باشیم.

کفاشیان اتحاد و همدلی مردم کاشان را ستود و بیان داشت: حضور شهردار و اعضای شورای شهر در ورزش، بستر مناسبی را برای جوانان این شهرستان فراهم کرده است و انتظار می‌رود شاهد رخدادهای بیشتری در ورزش این دیار باشیم.

وی از تعدد سفرهای خود برای مناسبت‌های مختلف به کاشان خبر داد و گفت: به دلیل علاقه به کاشان و پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی، به این شهر تعلق خاطر ویژه‌ای دارم که حضور امروزم نیز به دلیل مردم مؤمن و تلاشگر این خطه بوده است.

این مسئول تأکید کرد: انتظار می‌رود تا با تلاش مسئولان شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر شاهد حضور نماینده کاشان در لیگ کشور و استفاده از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیرکبیر این شهر باشیم.

کفاشیان با اشاره به استعدادهای این شهرستان خاطرنشان کرد: جوانان مستعد و با انگیزه کاشان می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند و تیمی را با ترکیب بومی روانه مسابقات کشوری کنند.

شهردار کاشان نیز در این مراسم از تشکیل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری شورای شهر خبر داد و گفت: شهرداری کاشان به دلیل کمبودهای زیرساختی ورزشی در این شهر با همکاری شورای شهر توانسته است در ساخت زمین‌های ورزشی اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهد.

ناظم رضوی تصریح کرد: چهار سالن ورزشی در دست احداث، و چهار سالن ورزشی در حال بهره‌برداری و ۱۲ پروژه امروز بخشی از اقدامات شهرداری کاشان در زمینه ورزش است.

وی حضور تیم‌های پایه فوتبال شهرداری کاشان در مسابقات کشوری و کسب نتایج مطلوب، حضور تیم بسکتبال در مرحله پلی‌آف و تلاش برای صعود به دسته اول و تیم هندبال شهرداری که در آستانه صعود به لیگ برتر است را از دیگر اقدامات ورزشی شهرداری کاشان و شورای اسلامی این شهر دانست.

این مسئول ورود و جذب جوانان به ورزش را باعث جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و متذکر شد: با بهبود شرایط زیرساختی ورزش کاشان و حرکت در مسیر ورزش قهرمانی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برطرف می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.