سرمربی بایرلورکوزن با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر اتلتیکومادرید، پیروزی خانگی برابر نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را حق تیمش دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجرز اشمیت، سرمربی بایرلورکوزن پس از پیروزی خانگی یک بر صفر شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا که کار آنها را برای راهیابی به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا آسان‌ کرد، اظهار داشت: از نتیجه‌ای که گرفته‌ایم بسیار راضی هستیم. لورکوزن در همان اولین دقیقه بازی نشان داد که می‌تواند شرایط را به نفع خودش کنترل و رقابت کند. اتلتیکو مادرید حریف سرسختی است اما ما هم می‌خواستیم دراین بازی یک نتیجه خوب بگیریم و شانس صعودمان را به مرحله یک چهارم نهایی افزایش دهیم.

اشمیت ادامه داد: یک بازی هجومی ارائه کردیم و فشار فراوانی روی لورکوزن آوردیم. ما یک بازی سطح بالا انجام دادیم و تا آخرین دقیقه بازی در همین سطح به کارمان ادامه دادیم. اینکه در خانه گل نخوردیم بسیار مهم است. در نهایت نشان دادیم که تیم در سطح خاصی از پختگی است و ریتم خوبی دارد. عملکرد بایرلورکوزن در این بازی بسیار خوب و این تیم شایسته کسب پیروزی بود.

سرمربی بایرلورکوزن عنوان کرد: شما ‌توانستید شوق و انگیزه ما را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا ببینید. ما این رقابت‌ها را بسیار جدی گرفته‌ایم. این اولین گام بود و اگر به مرحله یک چهارم نهایی برسیم یک رؤیا محقق می‌شود. به خوبی دفاع کردیم، یک‌دست بودیم و همیشه برای کمک به یکدیگر در موقعیت‌های مناسبی بودیم. ما همچنین تغییرات هجومی به وجود آوردیم و در حرکات هجومی‌مان مستقیم عمل کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.