سرمربی تیم فوتبال موناکو اذعان داشت که پیروزی تحسین‌برانگیز مردان او در خانه آرسنال، نتیجه‌ای بوده که کمتر کسی انتظار آن را داشته داست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو جاردیم پس از پیروزی ارزشمند ۳ بر یک موناکو در خانه آرسنال که کار شاگردان او را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار آسان کرد، گفت که تیم سازمان یافته‌اش برنامه‌ای که برای این بازی داشت را به شیوه‌ای بی‌عیب و نقص پیاده کرده و همان طور که می‌خواست، توانست در ضدحملات آرسنال را از پای درآورد.

جاردیم اظهار داشت: ما پیش از بازی، آرسنال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم در نیمه اول بازی‌‌هایش قوی‌تر ظاهر می‌شود و در نیمه‌های دوم کمی افت می‌‌کند. در نیمه اول ما بسیار سازمان یافته بازی کردیم که این به ما اجازه داد در نیمه دوم در ضدحملات‌مان بسیار کارآمد و موثر باشیم.

سرمربی موناکو ادامه داد: آرسنال بازیکنان بسیار خوبی دارد اما ما توانستیم تهدیدات آنها را خنثی کنیم. هیچ کس تصور نمی‌کرد که برای این بازی چنین نتیجه‌ای رقم بخورد با این حال نباید فراموش کنیم که آرسنال تیمی فوق‌العاده است و ما هنوز نیمی از راه صعود را پیموده‌ایم.

سرمربی پرتغالی نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه تصریح کرد: فوتبال یک هنر است. شما باید بدانید که چگونه حمله و چگونه دفاع کنید. اول و مهمتر از همه این است که به دنبال ثبات باشیم تا بتوانیم حمله کنیم. به ثمر رساندن گل‌های فراوان در لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار سختی است. پس برای ما بهتر است که تیمی منظم و سازمان یافته باشیم. در این بازی به لطف همین خصوصیات توانستیم در نیمه دوم به آرسنال ضربه بزنیم. من از نتیجه بازی بسیار راضی هستم اما ما هنوز هیچ چیزی نبرده‌ایم و در نیمه راه قرار داریم.

بازی برگشت تیم‌های موناکو و آرسنال سه‌شنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه استاده لویی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.