مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به جنجال جدیدی که رسانه‌های انگلیسی علیه او به راه انداخته‌اند واکنش نشان داد و از خود دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی از نشریات و سایت‌های انگلیسی، روز گذشته (چهارشنبه) مدعی شدند که لوئیز سوارز در جریان بازی سه‌شنبه شب گذشته تیم‌های بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد قصد داشته دست مارتین دمیچلیس، مدافع من‌سیتی را گاز بگیرد.

رسانه‌های انگلیسی با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از لحظه برخورد دست دمیچلیس با صورت سوارز و حرکتی که مهاجم بارسا پس از این اتفاق انجام می‌دهد، مدعی شده‌اند که سوارز قصد داشته مدافع آرژانتینی من‌سیتی را گاز بگیرد اما موفق به انجام این کار نشده است.

این در حالی است که همین رسانه‌های انگلیسی ۸ ماه پیش جنجال گسترده‌ای علیه سوارز به خاطر گاز گرفتن کتف جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۴ به راه انداختند. در همین حال یوفا هم تأیید کرده است که در گزارش داور بازی هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است و هیچ اقدامی قرار نیست علیه سوارز صورت بگیرد.

سوارز نیز خود در واکنش به جنجال جدید رسانه‌های انگلیسی به شبکه رادیویی اسپورت ۸۹۰ اروگوئه گفت: دمیچلیس دستش را روی گلوی من گذاشت. من نمی‌فهمم این رسانه‌های انگلیسی چرا می‌خواهند این کارها را انجام دهند. آنها دوست دارند دردسر بسازند. احتمالاً آنها هنوز کینه ضربه‌ای که من در جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم ملی کشورشان زدم (زدن ۲ گل به سه‌شیر در مرحله گروهی) را به دل دارند اما فراموش کرده‌اند که من در انگلیس بازی کرده‌ام و باید کمی به من احترام بگذارند.

سوارز که تابستان سال جاری از لیورپول به بارسلونا منتقل شد، در ۲۲ بازی‌اش برای بارسا در تمامی رقابت‌ها ۹ گل به ثمر رسانده است که ۲ گل آن برابر منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا بود که یک ضربه دیگر از سوی او به انگلیسی‌ها بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.